Pages

Wednesday, August 14, 2013

Masuk Surat Khabar Sinar Harian


Assalamualaikum wbt





Yeah, orang lain menjalani latihan industri aku pulak sebok join program universiti. Terpaksa postphone praktikum. Di sini cerita tergendalanya latihan industriku


Berbalik kepada tajuk, yeah aku masuk surat khabar Sinar Harian 14 Ogos 2013. Jangan salah sangka pulak bukan blog Dunia Sesawanagku yang masuk surat khabar tetapi tuan punya blog je masok..







Inilah punca aku postphone praktikum. 








Membawa nama 'Management Global Consultant (MGC)' kami lima anggota mempunyai kepakaraan masing-masing. Nampak sangat menipunya. Choi !





Sekarang nak majukan syarikat iks 'Chantiq Manees Trading'. Mohon like fan page Chantiq Manees Trading ya untuk membantu saya dan rakan-rakan bagi menjuarai Pertandingan SME - University Internship 2013. 




Mohon like fan page tu ye. Terima kasih dan doakan saya ye.
Hehehe :)




Publish !

Credit to : En. Samsudin Oli ( Orang kuat ), Unit Dokumentasi HEPA UUM, Pelajar IKBN Pertak, UiTM Merbok dan pihak yang terlibat secara langsung mahupon tidak langsung. Thanks a lot :)



2 orang melatah:

budakbandunglaici said...

wah glamor kejap.. tahniah ye..
jeles nie



Entri Terbaru Di Update 3Saat Lalu : Mandi Sambil Menderma

Anif Abdullah| AA said...

kerlasss!

buat biz spa kecantikan ke skrang???

SINI BACA LAGI