Pages

Friday, April 19, 2013

Seminar Management Examination



Assalamualaikum wbt.



Jumaat bersamaan dengan 19 haribulan April tahun 2013 bertempat di 'Dewan Kuliah Gugusan 2/1' satu lagi 'paper' tumbang aku kerjakan. Simple but trouble. Memang dapat teka soalan apa yang bakal keluar 'time exam' tadi. Tapi aku pulak yang terlebih 'over-over forgot'. What happened?.


Lupa jawapan u'olls. Gara-gara tak tidoq malam punya pasal-lah. Macam mana nak tidoq kalau mata asyik terbukak sahaja. 'Stop writing' (kamarku diketok oleh manusia. Oh, student dari Indonesia datang minta besi). Sambung setelah dua saat kemudian.. Oooo, soalan nak kata senang boleh la jugak senangnya, nak kata sudah memang susah pon sebab lupa habis. 'Before' nak 'exam' sempat lagi minta pertolongan 'Mr Google' untuk menambah ilmu sikit di dada tapi bila 'time' jawap 'exam' je terus lupa. Ngantok pon ada sebab taktidor malam. Coi.


Keadaan aku masa 'exam' berlangsung... Sila nikmati keindahan dewan kuliah besar nak mampos ne.. Nak tiru pon takdapat.. Cer cari dekat mana aku.. Hahaha ;)



Pensyarah curi-curi 'snap pic'. Aku pon curik-curik 'pic' ini. 
Mana aku? Jumpa tak? Tak jumpa la tu.. Hahaha :)



'Seminar Management Thinking' susah nak mampos. Duduk menghadap teori-teori dan falsafah omputih memanjang. Sakit jiwa rasanya. 'Exam' seminar sudah habis minggu depan 'Quiz Management Ethic' dan 'Presentation bagi Paper Bahasa Budaya & Masyarakat' pula. Menikmati saat-saat 'keberambusan' diri dari Universiti Utara Malaysia. 'Sedih hati mak nak'....



Jumpa di sidang yang lain ya :)


Publish !


p/s : Selamat-lah dapat prof yang baik hati. Untung sangat dapat belajar dengan prof seminar ne. Prof terbaik semester ini. Hehehe :)

0 orang melatah:

SINI BACA LAGI