Pages

Thursday, January 9, 2014

Pertama Kali Entri Mengenai Novel




Assalamualaikum wbt




As you can see, this is a first time I update mengenai novel yang I sendiri baca. Well, I ne sebenarnya Raja Novel. Pelik? 

Kesah pulak aku kan, kalau ada orang kata lelaki baca novel. 



who care?









Ariana Rose drama TV3 yang letop sekarang diadaptasi dari novel The Wedding Breaker. Well, benda ne bukan aku sorang je yang sudah tahu. Maybe sudah ramai yang tahu. Yang penting aku sendiri sudah khatam novel ne. 





Someting different mengenai novel ne....








You know what?. Novel 13 Jam A380 ini sebenarnya ada kaitan dengan novel The Wedding Breaker tu. Mesti ramai yang tak tahu sebab sudah syok sangat melayan drama Ariana Rose tu kan?. Hahaha....


Watak Ariana Rose diambil daripada watak dalam novel The Wedding Breaker dan aku harap sangat selepas drama Ariana Rose tamat dekat TV3, pengarah cerita tu sambung cerita Hana Sofea ( Watak utama dalam novel 13 Jam A380 ) sebab bagi aku sendiri novel 13 Jam A380 ada kena mengena dengan novel The Wedding Breaker... 


Kenapa aku cakap kedua-dua novel ada kena mengena?. Hampa pergi UTC Pusat Tranfomasi Bandar, then pergi cari kedai buku. Cari kedua-dua novel ne lepas tu baca sampai habis. Hampa akan faham apa maksud aku tu. Hahaha....



Best of luck dear....



Publish !




0 orang melatah:

SINI BACA LAGI