Pages

Tuesday, May 7, 2013

Apabila Bawani Berbicara



Assalamualaikum wbt...



Kenal siapa Bawani? For your information, beliau merupakan pelajar daripada Universiti Utara Malaysia yang julung-julung kalinya berani bersuara.. Ohya, aku dapat info yang beliau buat double dgree. Dgree pertama kalau taksalah aku dekat Universiti Malaysia Sabah or Sarawak dalam bidang psychologi dan dekat Universiti Utara Malaysia beliau mengambil bidang Undang-undang.. Nak jadi lawyer kot nanti.. Takmampo aku nak ambik double dgree.. Huhu :3


Dekat Universiti Utara Malaysia dulu kecoh pasal  isu 'Listen, Listen, Listen' sampai sepuluh kali ulang sebab dialah.. Terkenal univ aku.. Universiti lain mampo? Mesti takmampokan.. Sebab isu inilah menyebabkan aku pening kepala. Balik kampong orang asyik tanya aku je, siap perli-perli lagi. Memang kacela betol... Huhu :3





Sokong Pakatan Rakyat rupanya si Bawani KS ne.. 
Malas pulak nak ambik tau...



Apa-apa pon, aku ucapkan tahniah kepada beliau kerana berani membawa perubahan kepada dunia.. Hep-hep hurry.. Sorry, no politic here !!




Pilihan raya sudah habis la wei, sekarang duduk diam-diam sudah.. Aku malas nak ambil port sebab tengah serabut kepala duduk pikir dekat mana nak praktikum nanti. Almaklumlah semester akhir sudah.. Rasa nak duduk lelama dekat campus ne.. Malas nak masok ke dunia perkerjaan lagi. Katanya nak sambung master.. Wish me luck ya, untuk semester last dan sambung master.. Yah, itu yang ku tunggu-tunggu.. Hehehe :)


Publish !



0 orang melatah:

SINI BACA LAGI