Pages

Friday, April 12, 2013

Masak-Masak Time...



Assalamualaikum wbt..



Balik ke campus di utara Ulu Sintuk sangat memenatkan tambah-tambah kena naik 'bus lompat-lompat'. Sakit punggung wei. Bus pon slow gila. Kalau aku kayuh basikal compom aku sampai dulu dekat campus. Langung takboleh belah..

Sampai sahaja campus kekawan sudah ajak memasak memandangkan pelajar kurang jadi nak masak senang. Pengetua, penolong pengetua pon tak ada dekat dewan penginapan so bolehlah masak secara haram. Tudiaa, matilerr masak secara haram... 




Menu utama : Mee Goreng Genggam Tak Sudah
Cef : Miss Fifi Farida




Pencuci Mulut : Buah Pear Kusiram Selasih
Cef : Miss Eva Eliyani Kesuma Dewi Ramadhani Al-Fitrah




Sayur Campor Paprik Madah Berhelah
Cef : Kak Lisa




Maaf bagi gambar masakan yang tidak dapat ditayangkan oleh sebab masalah teknikal adalah


Sayur Campor Sudah Cukup Sudah
Cef : Puan Maria 



Ketupat ft Rendang Primadona Halimah Hamid
Cef : Puan Zaleha Mansor




Air Teh Semalau Secawan
Cef : Semua Ahli JawatanKuasa yang terlibat.



Alhamdulillah kenyang perut malam tu. Tapi hari ini aku lapar balik sebab semua cafe dekat dalam campus UUM buat mogok. Boikot student kot. Nak masak takmampo sebab barang takdak. Aiyooo gimana sih. Mampo sangat makan magee hari-hari...


Setakat sini dulu ...



Publish !



2 orang melatah:

hana hadi said...

amboi nama makan sedap bukan main. hehe

kena report kat pengetua ni. kalau xnak bagi hana sikit.:P

Shida Radzuan said...

amboi..dah mcm master chef plak ekekee :p

SINI BACA LAGI