Pages

Friday, September 14, 2012

Panduan Kenali Ciri Gay dan Lesbian

Assalamualaikum dan salam sejahtera


Berbeza dengan entri-entri aku yang lain, hari ini nak buat yang lebih mendebarkan sikit. Terkejut jugak bila kawan aku marah-marah dekat facebook bila kenyataan di MALAYSIA KINI yang mengaitkan pasal baju berbentuk V itu adalah ciri-ciri seorang gay. Pasal baju berbentuk V punya pasal naik hantu kawan aku. Memang marah bebenor dia nampaknya. Kau suka ke orang panggil kau gay? Tak suka kan. So kita enjoy.... 



Sumber gambar : Malaysia kini



Antara ciri-ciri yang telah dikatakan dan dikaitkan sebagai seorang gay dan lesbian adalah :


"Simptom" gay:
  • Mempunyai badan sasa dan suka menunjukkan aset di badan (pakai baju v-neck, sleeveless)
  • Suka memakai baju yang ketat dan fit mengikut tubuh dengan warna yang terang
  • Lebih cenderung minat kepada lelaki
  • Suka berjalan-jalan dengan membawa beg yang besar seperti beg perempuan

"Simptom" lesbian:
  • Menunjukkan ketertarikan pada wanita
  • Jaga jarak dan hubungan dengan wanita lain yang bukan pasangannya
  • Lebih suka berteman untuk tidur, makan dan ke mana-mana dengan pasangan wanita
  • Tidak mempunyai perasaan dengan mana-mana lelaki


Disebabkan "pakai baju v-neck" inilah naik marah kawan aku. Katanya kalau macam tu baik pakai baju kurunglah senang cerita. Tapi dia ada timbulkan satu persoalan. Anda tolong jawapkan ye...


Kalau disebabkan pakai baju V-neck dicop sebagai gay. Macam mana pulak dengan ahli bina badan yang hanya mempamerkan badan di tatapan umum dan hanya mengenakan seluar dalam sahaja? Ke memang semua ahli bina badan tu gay? Tolong jawapkan bagi pihak kawan saya ye. Hahahaha........



Pasal lesbian aku tak mampu nak kata apa-apa sebab aku tak tahu langsung pasal itu semua. Bila di pikir balik tersenyum kerang dibuatnya. Nak baca lebih lanjut sila ke Malaysia kini. Hahaha........

4 orang melatah:

Mrs Velentine said...

tq for info..click u nuffnnng

shidaR said...

err..beneran nih??

Hanif Idrus said...

Datang mencelah..heheheh
Salam kenal
Datang menjemput join segmen saya :
http://hanifidrus.blogspot.com/2012/08/hanifidrus-segmen-menerjah.html
Kini penyertaan 102 orang !!!
Jom blogwalking dan tambah follower!!

anif abdullah| AA said...

pernah gak aku dengar benda ni.. so aku tak terkejut, haha

SINI BACA LAGI