Pages

Saturday, September 29, 2012

Hari Yang Mencabar Bagi Ku


Assalamualaikum dan salam sejahtera



Of course hari-hari akan datang mencabar. Kita tak tahu apa benda yang akan berlaku pada masa hadapan. Yang kita tahu hidop kita cuma sekali so kita enjoy. Boleh pulak macam tu kan. Back to the topic 27 September 2012 Universiti Utara Malaysia mengadakan karnival selama satu minggu anjuran Rakan Muda. Jadinya setiap dewan penginapan pelajar [ DPP ] di UUm akan menghantar wakil untuk setiap pertandingan yang bakal diadakan. Masa tu pulak aku sebok bebenor. Mana taknya nak uruskan program dekat dpp lagi. Coi, coi, coi, coi.............


27 Haribulan tu ada pertandingan nasyid I'm as a manager. Oh My God sangat-sangat penat dok mencari peserta dekat Dpp masing-masing. Selamatlah budak-budak junior semester ne sporting-sporting gila. Terbaik dari ladang. Sudah semestinya kalau senior-senior pon baik-baik belaka. Bila pertandingan berlangsung aku pon sebok-lah. Almaklumlah mesyuarat dengan pengetua DPP lagi. Kau mampu bermesyuarat dengan artis



Salah seorang daripada artis di atas merupakan pengetua dewan penginapan DPP aku. 
Kalau nak tau siapa artis di atas sila-lah mintak bantuan En. Google dan Puan Yahoo.
Selamat meng-google dan meng-yahoo-kan diri anda.



Kumpulan nasyid yang aku hantar untuk pertandingan nasyid anjuran Rakan Muda UUm. Semua terbaik dari ladang. Junior-junior je yang mampu. Hehehe......





Sayang seribu kali sayang kalah tipis. Takpela rezeki belum ada lagi. Lagipon depa ne ada masa lagi dok dekat UUm. Lain-lah macam aku menghitung hari, minggu, bulan dan tahun je lagi nak cabut lari dari UUm. Sedih tau. Nak sambung MASTER-lah dekat UUm.. 
Doakan ye kekawan...


28 September 2012, aku jadi Pengarah Projek untuk Malam Aspirasi Seni Dpp TM. Tak dapat nak sambung cerita sebab pukul 8.00 malam ne aku nak keluar pergi Kuala Perlis. Kalau dah namanya pergi Kuala Perlis faham-faham je la nak buat apa. Hehehe.....

Lain entri aku cerita. Doakan perjalanan aku selamat ye.




1 orang melatah:

SINI BACA LAGI