Pages

Sunday, June 24, 2012

Terima Kasih Sahabat



Assalamualaikum dan salam sejahtera



Bertuahkan badan. Diriku ini sangat bertuah, ku bersyukur Allah SWT kerana masih sudi memberikan aku makcik-makcik yang spoting gila. Seronok sangat dapat bersahabat dengan makcik-makcik semua. Diri ku begitu berharga Dah macam iklan mebeling newyok pulak dah aku tengok. Ada aku kesah mebeling newyok ke new zilen ke.. Perduli apa aku. Huhuhu.


24 hari bulan bersamaan hari ahad. Sila rujuk ye. Makcik Shida ada Naz sampai ke Universiti Utara Malaysia. Al-maklum lah sebelum ne dok gigih exchange students ke SABAH negeri di bawah bayu. Oh man, so jeles dengan depa dua. Teringin nak ge oversea even dekat sabah je pon. Janji lepas laut kan. Gilak meroyan aku dibuatnya. Depa call aku sebab depa dah nak balik rumah kot, dok dekat UUm ne kejap je pon sebab nak jumpa makcik-makcik yang lainlah such as : Makcik Hajar, Makcik Yani, Makcik Dalila, Makcik Farah, Makcik Erni etc. Mampos la nak listkan semua nama makcik-makcik semua. Tak pasal-pasal makcik Jemak dan Joyah yang duduk sebelah rumah aku pon termasok sekali. Eh, ada ke makcik Joyah dan Jemah dekat sebelah rumah aku tu. Buat-buat ada sudah !


Nak jumpa buat kali terakhir, almaklumlah semester 2++ dah nak berakhir, aku pon dok gigih tinggal dekat uum ne sebab tunggu last paper la ne. Lama bebenor nak tunggu rindu dekat kampong halaman bunda dan ayahanda. Rumah Manis Rumah. Pon boleh. Hahaha.


Tunggu hampir 30 minit dok meroyan apa tah makcik-makcik dekat bilik lama bebenor. Habis makeup mak cair tau. Tunggu punya tunggu ingatkan makcik-makcik ne dah keluar tengok-tengok budak india yang keluar. Patut la rasa pelik je warna kulit orang tu.. Tunggu punya tunggu, taraaaa... Jumpa pon makcik dua ne. Wah, kemain lagi bawak banyak bungkusan menang loterikah? Eh, lupa pulak yang makcik Naz berday dia hari ne. 24hb, siapa yang baca entri ini sila kasi hadiah dekat dia. Dia tunggu tu. Hehe..........


Tara.... .


Nah hadiah dari kami, khas datangnya dari sabah. Wooo. Hampa semua sila jeles !
Dapat hadiah dari sabah tau. Aku ada? Hampa ada?
Okey sila la jeles sekali lagi......




Butang baju melayu yang cantik kebabom !
dengan 
Benda apa tah nama dia yang dok sangkut-sangkut dekat beg tu..



BUDAK COMEL TU SILA ABAIKAN !




OMG~
Makan kek dengan lahapnya... Dah tak serupa orang aku tengok..
Anak siapa la budak hingusan ne !



What so ever ! Sekarang ne kek tu masih banyak lagi sebab tak larat nak habiskan. Bagi dekat rumate dia pejam sebelah mata je. Bagi dekat kawan macam haram tak suka makan kek. Apa pon tak boleh la depa ne. Nampaknya aku jugak yang kena habiskan kek tu. Wooo, gemoklah aku. Seriusly, i'm very-very the gemokes.. Huhuhuhuhu....


Aku dapat hadiah, hampa ada hadiah? Terima kasih makcik-makcik semua. Aku hargai jasa hampa bagi hadiah dekat aku. Sayang lebihlah dekat hampa semua. Kami such as : Makcik Hajar, Makcik Farah, Makcik Dalila, Makcik Erni, Makcik Yani ada buat vedio tentang makcik-makcik ne. Tapi malangnya vedio tu terpaksa di ubah kembali sebab ada masalah teknikal sikit. IDM aku rosak. Dah tarik luput. Al-maklumlah dok pinjam MR.GOOGLE punya je. Hehehe....... Disebabkan muka aku yang cantik lagi comel tu ada tak dapat nak tayang. Hampa dok tengok hadiah yang aku dapat tu sudah la ye. Tok sah nak gedik-gedik tengok vedio aku tu.. Wekkk ;p


sayanglah kami sebagai sahabat, sayangilah kami sebagai sahabat, 
sayangilah kami sebagai sahabat.
Maaf la ye. Aku tak tau nak karang apa. T..T




Terima kasih di atas hadiah-hadiah dan kek tu ya makcik-makcik !

7 orang melatah:

CIK TOM said...

seronoklah dpt makan kek n dpt hadiah..hehe

Eyriqazz vs Denaihati – Blogger Hebat!

sha my heart said...

wah wah wah.. Makan besar la.
Bc entri ni, dh mcm bc entri mak nyah ja. Hahaha. Tp jujur dn ikhlas kak sha komen ni.. Kurgkn sikit element2 tu ya. Peace.

Peyan Sanstaro said...

@CIK TOM

SANGAT seronok ;))

Peyan Sanstaro said...

@sha my heart


Hahahaaa..
saja cari kelainan sikit !
lol ;p

Nohasyida Safie said...

aku rasa tu keychain penyu :)
hehehe

video tu best. part mamarazzi tu,
hahaha

good job :)

Peyan Sanstaro said...

@Nohasyida Safie

Keychain penyu? igtkan kura-kura.. Haha.. aku kumpul benda tu tau... ada la dlm 10bijik tp tmpat lain2 la... Hehee.. dh mcm hobi pulak kumpul barang2 tu... Thnx ya :)

p/s : sbnarnya ada part yg depa xbwak masok... tp aku jalan2 pastu aku tgor farah n erni... depa cut lor !

OMG~ hudungnya pic aku tu... coyy

Peyan Sanstaro said...

#typo : huduhnya ;p

SINI BACA LAGI