Pages

Tuesday, June 19, 2012

Oh Man. What The Fuck !


Assalamualaikum dan salam sejahtera.



Bertemu lagi kita di rancangan kelik-kelik sampai kaya. Boleh tak kalau macam ne. Maaf la pagi-pagi tulis entri ne jadi sewel kejap sebab tak tidor lagi. Tengok jam dah pukul 4.00pagi. Oh man. penyakitku bertambah serius kerana musim perayaan sudah hampir tiba. Eh, silap bukan perayan tapi peperiksaan akhir tahun grid 17. Pening doh !








Wah westlife nak buat konsert ke?
Huntung la siapa dapat pergi.
Ada sesiapa nak taja aku tengok konsert westlife tak?


PERHATIAN : Kepada orang Kaya, Datin-datin, Datuk-datuk, Tan sri-tan sri, Puan sri-puan sri yang nak taja aku tengok konsert ne sangat-sangat dipersilakan ye. Sila bank-in-kan duit anda semua di no 10123456743567. Hanya akaun CIMB Bank sahaja okey. Bank lain tidak diterima. Hamboi kemain perahsantan betolkan. Eh, kalau orang dah bagi ambik je la... 




Bila tengok gambar westlife tu teringat masa zaman aku kanak-kanak dulu ketika belajar bahasa Inggeris bersama-sama dengan Sir Mad Zamin. Perhhhh, sangat-sangat terbaik. Dia ajak kami duduk dekat astaka pastu dia main gitar nyanyi lagu Season in the sun pastu lagi dia suruh kami nyanyi lagu tu bersama-sama dia...  Eh jap, betol ke apa yang aku eja tu? Biaq p la. Ada aku kesah? Hahaha ;p



SERONOK....



Kenangan tu... 
Korang ada kenangan bersama westlife yang nak dikongsikan bersama-sama aku..


Cepat kongsikan ye. Aku tunggu ceita hampa semua.
Bila dengar lagu kumpulan ne teringat pulak dekat Senior aku yang sudah habis belajar, katanya nanti nak bagi aku lagu a.k.a MP3 westlife. Sampai sekarang takdak pon batang hidung dia. Ceh....



Mendengar lagu westlife taksalah yang menjadi salahnya kenapa kumpulan westlife tak ajak aku join kumpulan mereka... Geram aku, ku sumpah mereka berjaya mengambil aku sebagai ahli baru kumpulan mereka. Okey la, nak mimpi jadi salah seorang kumpulan mereka jap. Weeeeee............


Pesanan daripada penaja : Don't judge the book by it cover and Don't judge my entry before you read. Before you judge me, make sure that you are perfect.


Sekian terima kasih.

0 orang melatah:

SINI BACA LAGI