Pages

Friday, June 29, 2012

Kembali Ke Kampong Halaman


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


 
wanna miss you all !
Ada waktu kita berjumpa lagi.....



Hampir 5 bulan terperap di Universiti Utara Malaysia tanpa kembali ke kampong halaman. Esok 30 Jun 2012 bermula-lah detik bermakna dalam hidopku untuk kembali ke pangkuan keluarga. Terasa sayu nak tinggalkan kamar-ku ini. Hampir dua semester bersama dengan kamar ku ini disamping rumate kesayangan dari semester pertama lagi. Anyway rumate sudah lama tinggalkan aku. Al-maklumlah peksa dia habis awal. Aku jugak yang merana.



 

Esok pagi aku gerak dengan kekawan aku dari bus stop Dewan Penginapan Pelajar Telekom Malaysia Universiti Utara Malaysia  ke Parit Buntar Perak.

Doakan aku ye kekawan semua .....

1 orang melatah:

SINI BACA LAGI