Pages

Sunday, June 10, 2012

E-mail Dari Ejen FBI




Assalamualaikum dan salam sejahtera


Tajuk kemain tak nak kalah. Bukan tak nak kalah tapi memang aku betol-betol menang cabutan bertuah a.k.a loteri.. Sejak bila la pulak aku beli no ekor ne? Benggong betol la.. 


Semalam aku bukak e-mail dekat e-mail pelajar.. Al maklumlah banyak sangat e-mail.. Konon artis la.. Terkejot jugak bila buka e-mail tu.. 





Gambar ne aku ambil daripada e-mail aku tu..
Maaf kepada Makcik google kerana tak menggunakan perkhidmatan kamu.. Wekk ;p



Korang nak tau tak apa isi e-mail tu? Jap ye aku copy pasti isi-isi kandungan kenyatan daripada seorang ejen FBI tu.. *Malas nak balas e-mail ejen tu sebab aku seram !





My Name is Abang Kassim. I work with the Federal Bureau of Investigation (FBI). I have some of my Agents currently attached to the Verification department of the Camelot Group of the Online National Lottery. This is in view of checking false winning claims and Lottery Scams. Every claimant shall be verified by the FBI and winners must be duly paid. False claimants shall also be duly punished. I received an application letter sent by your Fiduciary agent, Miss. Limah  for the Claim of your Lottery Winnings. The application is to be verified by the National Lottery. Note that all taxes have been paid by the National Lottery. Please read the extract of our terms and conditions below.





Korang ada dapat jugak tak e-mail macam ne? Mesti takde kan... Seram aku baca e-mail daripada ejen FBI dari USA ne.. Sorry ya Abang Kassim sebab saya tak berminat langsung dengan semua benda tu. Bila aku baca lagi konon-kononnya aku menang loteri apa tah.. Tunggu jap aku kasi isi-isi kandungan yang ejen FBI ne kasi dekat aku...






Please note that this is an online bonus promotion. Your email address was extracted by our computer from one of our advertising websites. We have over 3,000 advertising websites. You did not purchase a ticket. The Ticket was purchased for you by the online department of the National Lottery using your email address. Your email address was attached to ticket number Perlu ke? On Saturday, 10th September, 2011, six ball sets were used and after the bonus draws, your email address attached to the above ticket number matched the numbers £1,963,927(One Million, nine hundred and sixty-three thousand, nine hundred and twenty-seven British Pounds Sterling). According to the current conversion rate, this amount in the United States Dollars is $3,306,515 (Three Million, three hundred and six thousand, five hundred and fifteen United States Dollars only). You were contacted via email as no other contact of yours was in our system as at the time of the draw.






1 juta US Dollar? Wah, kalau tukar duit Malaysia.... Belom tukar duit Indonesia lagi.. Kalau tak memang aku dah kaya. Sangat-sangat kaya. Tapi betol ke semua benda ne? Nampak benor nipunya. Kalau betol la aku menang loteri ne. Dok rumah goyang kaki je la.. HAHAHA ;p 


Ayat paling akhir dalam surat tu tolong jangan bagi tau dekat sesiapa.. Ini adalah sulit dan persendirian.. Maaf hencik, jangan tangkap saya, saya orang miskin. Disebabkan oleh pengumuman yang mana aku telah memenangi loteri yang agak berjuta-juta tu banyaklah omputih dok e-mail aku.. PELIK aku..

Inilah akibatnya kalau manusia inginkan kekayaan dunia. Bermacam-macam tipu helah dilakukan. Pada aku membebel dekat sini baik aku belajar. 16hb June ada peksa. Doakan saya ye..

1 orang melatah:

nohasyida safie said...

macam2 cara org nk menipu sekarang ni. ish2 -.-

SINI BACA LAGI