Pages

Thursday, March 22, 2012

Perbaiki Solat Mu

Assalamualaikum.



Perkongsian yang tak berapa nak kongsi.


#semoga ini dapat memperbaiki solat anda !
Peringatan untuk diri dan kawan-kawan.

Sumber gambar : Facebook.




PERHATIAN.

Kepada kawan-kawan dan pembaca-pembaca yang dikasihi sekalian. Untuk pengetahuan anda semua, semester ne, aku ambik dua "Paper English" iaitu :

  1. Business Report Writing
  2. Business and Professional Communication.

Korang rasa senang tak paper ne? 

Senang je kot. Sampai kepala aku hampir-hampir kehilangan idea. 


#Agak formal la pulak.

Dipendekkan cerita, aku "as a marketing manager" yang ditugaskan untuk buat "blog" dan "fan page". Jadinya aku nak mintak tolong korang untuk "LIKE" page syarikat yang bakal aku tubuhkan tu. [ Konon-konon syarikat betol la ]. MOTIFFFFF...


Sila lah LIKE. #Buat muka kesian.. Menagih simpati untuk mendapatkan like terbanyak untuk dibentangkan pada hari ahad ne. Tolong-tolong. AHAD ne kumpulan aku dah nak bentang. JADI tolonglah kesiani hidop aku ne. Takut kena pecat nanti. TOLONG............


Kalau anda rasa simpati.
Sila lah LIKE fan page ne.

#Kerjasama anda sangatlah saya hargai.
Sekian. Manusia yang gigih memohon like.
Hehehe.....


Ke"LIKE"kan [ ada ke perkataan ne dalam kamus dewan bahasa? ] amatlah saya nantikan.
Jasa yang mengelike akan ku kenang. 
Ingatlah aku dalam doamu. #Ewah..

0 orang melatah:

SINI BACA LAGI