Pages

Wednesday, March 14, 2012

Kontest- Dia Dihatiku, Dia Idamanku

Assalamualaikum.


Memang susah bila hanya menggunakan perkhidmatan wifi dekat kolej kediaman ne. Tu je pon yang mampu. Nak beli brodband takde la berduit sangat. Apa-apa pon syukur boleh gak mengonlinekan diri. Hehehe.


Nak join klik sini.
#Selamat ulang tahun yang pertama untuk blog amirnawawi


Syarat-syaratnya.

Buat satu entri berkenaan dengan tajuk kontest ini. Bagi yang belum kahwin tu bolehlah cerita mengenai pasangan hidup yang anda inginkan, bagi yang dah kahwin tu boleh  ceritakan tentang apa yang istimewanya pasangan anda di mata anda. 

#Saya belum kahwin lagi, bertunang pon belum lagi. Tapi saja gedik dok join kontest ne. =__="

Isteri yang bakal saya miliki :

  • Wajib beragama ISLAM kerana....

#i love ISLAM...








  • Pandai MENJAGA MARUAH suami, diri dan keluarga.

#Pilihlah mana-mana wanita yang bisa menjaga kehormatan dirinya untuk kekal bahagia sehingga akhirat. Insya-Allah dengan izin dari-Nya.








  • Seharusnya bisa MASAK.

#Kalau takpandai tu, aku boleh tolong ajarkan.
Bila si isteri memasak, si suami pon perlu la tolong sekali. Kalau tak pandai sangat potong bawang pon boleh lah. Hehehe...............








  • Bisa MELAYAN SUAMI / AKU dengan sebaik-baiknya.

#Tidak cepat melatah dengan setiap peristiwa yang bakal berlaku.
Bersabar dan terus bersabar.








  • Bisa SAYANG sesama makhluk ciptaan Allah SWT.

#Aku suka binatang. Jadi bakal isteriku, mesti dan harus suka sama binatang. Tak kesah la binatang tu harimau sekali pon. Yang penting tidak melukai makhluk Allah SWT yang bernyawa itu. 

Sumber gambar : 
Curik dari website : www.eqbalzack.com
#Sudah siap entri ne nanti, aku mintak izin dekat Abang Eqbal ye, "Don't worrylah. Insya-Allah Abg EZ akan bagi keizinan punyalah". Hehehe........
[ jahat punya perangai, dah siap baru mintak izin. ]
JANGAN MARAH *--*







  • WARNA KULIT? Tak kesah sangat. Yang penting dia sanggop menerima aku apa adanya. "tak kira miskin papa kedana, susah mahupon senang". 


  • HORMAT semua orang terutamanya MAKBAPAK aku. Al maklum la, syurga aku di bawah telapak kaki MAK aku. "kalau taksuka mak aku, maaf sangat-sangat. Anda memang tidak layak untuk menjadi suri, jantong, bunga dalam hidop aku".


#Kalau sudah ditakdirkan oleh Allah SWT. Maka aku berserah sahaja. Yang penting bakal isteri aku tu ikhlas menerima aku kerana ALLAH SWT. 

Ya, semuanya hanya kerana ALLAH SWT.



Tag :

Sesiapa yang membaca, anda digalakkan untuk join sekaki.....
"Bulat air kerana pembentong, bulat manusia kerana muafakat" [ Eh, betol ke pribahasa aku tu? ]
Selamat hari RABU. Eh, boleh ke macam tu? 

7 orang melatah:

Nasyha said...

wahhh . dah pikir ke arah kawen nampak ! ngeee

peyansanstaro said...

@Nasyha

#senggal la makcik oii..
LOL =p

eqbalzack said...

ada juga yg berminat pic abg eq dgn kucing comel tu. hehe

peyansanstaro said...

@eqbalzack

kucing tu memang la comel..
baka terbaik kot...
Hehehe =))

p/s : Thanx sbb kasi pnjam/kbnran ambik pic tu ye.. Hahaha =p

Ct R Miena said...

nice bro!!! hope u'll find her soon...

AMNA said...

Nice entry! :))

Good luck! ;)

nur_za said...

takpilih warna kulit erk..gud luck..bukn untk contes ni je..tapi semoga awk dpt jdoh yg awk dambar kan..amin

SINI BACA LAGI