Pages

Friday, March 9, 2012

Dalam Kenangan !

Assalamualaikum.




Aku tengah sebok membaca buku [ baca buku sangat ].
Rasa-rasanya gambar ne diambil masa aku tingkatan 4. 
Femes kot time ne. Mana taknya, dekat sekolah hanya aku yang agak kelainan. Satu-satunya pelajar yang bermuka CINA. Kau ada? [ takde pelajar cina dekat sekolah ]

#mangsa cikgu bila perlukan pelakon cina. HAMPEH !
-Ada ke patut bila cikgu suruh aku menari zapin. Konon-kononnya nak bagi 1 MALAYSIA. Semua kaum ada. Padahal pelajar cina takde dekat sekolah aku tu. Last-last aku la yang jadi mangsa hakiki. Hamboi-hamboi=__="


Kalau pelajar INDIA. Top jugak kawan-kawan aku tu. Hanya 3 ekor je pelajar INDIA. MAMPU? 

[ ofcourse la femes ]. Hero hindustan kot kawan aku tu. Semua orang kenal. Satu sekolah la kenal. Hahahaha [ ketawa dengan bangganya ]


#pelik kenapa takde pelajar cina langsong. Padahal dekat area sekolah aku tu memang ada penempatan @ rumah orang-orang cina. Hanya orang-orang cina yang mampu menjawapnya !

Budak-budak sekolah sekarang ni bercinta rasa kelakar pulak. Tidak mengapa. Tunggu korang dewasa. Mesti nanti korang rasa kelakar. -  -




Sumber gambar : NUNA SENSEI [ cikgu nuna ]





Cikgu sekolah aku ne !
Dah bersara sudah.
Anaknya kawan aku masa tingkatan 1. Lepas sesi autograf terus anak cikgu aku ne berangkat pergi ke sekolah berasrama penoh. Wekkk =___="


Lepas tingkatan 4, anak cikgu ne masok balik sekolah aku tu.
#Tah lupa kot dekat aku. Hohoho.
Dulu kemian lagi dok mintak autograf segala. Cehh.. [ GIGIH sangat ! ]



#Baru je bersara uolass. Hilanglah satu lagi lilin yang sudi membakar diri. [ TTiba teringat sajak yang aku buat semperna hari guru. [ Cikgu BM paksa aku masok, suruh baca sajak dekat perhimpunan semperna hari guru. Last-last aku takpergi pon. BAGUS kan dapat anak murid macam aku ne.] Hohoho =______="


GIGIH la nak baca sajak dekat perhimpunan.
 Wekkk =____="



Sumber gambar : Curik dekat website sekolah. Yeah !





 Semester ? [ maaf dah lupa, lama sangat kot ]
Depan Dewan MAS UUm. 
Pelajar UUm mesti tau dewan MAS ne dekat mana?
Kalau tak tau. Baik kau bunuh diri je dari menjadi pelajar UUM. 
[ Kalau nak masok N+++++, sila la bunuh diri ye ! ].


#Konon-konon model sambilan UUm. 
Rorahhh.. Saja-saja je santai selepas penat dok melahap makanan.
[ Pik nik uolass. ]



TTetiba je kami buat perkelahan yang tidak dirancang. Sebenarnya ada perempuan dekat area ne. Mana tah diorang? Hilang kot, ke tengah dok melahap makanan lagi. Huhuhuhu =_____="


Sumber gambar : Cik Siti [ SK ]





Baru lagi tau.
Bersama artis kesayangan kami. Encik pengetua DppTm UUm.

Selesai sudah "rode show" yang telah kami jalankan bersama mahasiswa, mahasiswi dan international student [ eh, betol ke aku eja tu? ]
3 hari berturut-turut.

#saja dok perkenalkan diri sebagai Ahli Jawatankuasa Kepimpinan dan Pembangunan Siswa Dewan Penginapan Pelajar DppTm UUm.
[ jadi timbalan exco je uolass. Hampuss la ]




Sumber gambar : Curik dari Facebook.. [ siapa punya tah ]






Bersama-samalah kita mengingati orang-orang yang kita sayang. Berusaha, berbakti untuk anak bangsa. -SANSTARO-.

1 orang melatah:

shida'R said...

serius bangga kalo dah jd jdian msa kat skolah tu hehe..bajet skitla jd org cina kan hehee ^_^

SINI BACA LAGI