Pages

Friday, February 24, 2012

Aku Suka Mereka. Korang Macam Mana?

Assalamualaikum...



Dengan tidak sengaja termasok ke dalam blog makhluk paling seksi di dunia ne. DAMN !

Budak tu tulis...


Sila abaikan. Buat semak otak je kan. 



Pernah dengar lagu K-pop "Girls' Generation (소녀시대)" tak? lagu yang bertajuk Geeeeee..

Mesti korang pernah dengar. Yedak. Tipu la kalau tak pernah dengar nama kumpulan Girls' Generation (소녀시대). Tak salah kalau aku katakan yang ahli-ahli kumpulan ne cantik-cantik. Siapa setuju sila tutup mata kejap. Hahaha ............

#macam senggal je. 


Gila siut, memang aku minat gila dengan lagu-lagu diorang. Best kot. Lagu-lagu indonesia pon kalah. Aku pon takmampu. Korang MAMPU?


Percayalah kataku ini. 
Percayalahhhh... 
Dengar lagu mereka di bawah tu. [ penat dok tunggu upload ]

----------------------------------loading-------------------------------------











Tara.....


video
Bestkan...
Dah macam patong aku tengok diorang tu.
comel macam aku.. Hahaha
#sila cemburu ye.







video
Lawak nak mampus.
Bukan Bapak aku..
Wawawawa........






Yang dekat bawah tu. Korang kena dengar betol-betol.
Aku nasihatkan korang, dengar sampai habis orang tu nyanyi...
Mesti korang suka. #DAMN !

video




Apa komen korang tentang ketiga-tiga video di atas?

Yang mana paling best.
Yang mana paling the booooom.
Yang mana paling senggal...

Bahasa Korea dan Thai, aku rasa sangat-sangat sopan walaupon gaya percakapannya agak keras. Taksalah aku katakan bahawasanya bahasa KITA sudah tak enak didengar sebab banyak dicampor adok dengan pelbagai bahasa. Tak tahu kenapa? 

Hanya anda yang mampu mengubahnya. "BAHASA JIWA BANGSA" Bahasa ada, jiwa takdak. Tidak bermaknalah.. Sebagai rakyat negara cubalah gunakan bahasa dengan baik-baik. Jangan merosakkan bahasa kita. BTW, jom kita belajar bahasa asing. Jom klik SINI.

Miahahahaha..........................

Belajar itu harus untuk menambahkan ilmu pengetahuan. Dalami ilmu untuk kepentingan diri dan keluarga. Berilmu, Beramal dan Berakhlak Mulia.
-SANSTARO- 

7 orang melatah:

..cik hana.. said...

video yg kedua tu kelakar...hahaha

sha my heart said...

tak dapat tengok vid.

Eh, promote page kak sha? terima kasih beribu2 lemon =)

menjemput blogger join
segment kenangan persahabatan masa sekolah rendah.


mesti korang ada kenangannya kan?
jemput join segment ini ya

peyansanstaro said...

@..cik hana..

#cm senggal je no 2 tu..
hohohoo =))

peyansanstaro said...

@sha my heart

kbtulan kne pada tmpatnya..
dah alang2 tu pmote trus la..
hehehe =))

sgmen tu ye..
trikh ttp lmat lagi..
rsanya smpat kot.. hehee =))

anif abdullah| AA said...

aku suka girl generation jahh..layan kut.haha

anif abdullah| AA said...

takdela seram sangat(video last tuh)..aku ingat dia pompuan .huhu

Anna Siihah said...

aku dah tgok semua nye.. AWESOME!!

SINI BACA LAGI