Pages

Friday, January 6, 2012

Tahniah Kepada Pemenang !

Assalamualaikum.


Tahniah aku ucapkan kepada pemenang yang telah berjaya dan tidak berjaya menjawap soalan exam yang telah aku berikan dahulu.


Eh, korang nak tau ke soalan dia apa?. Klik SINI
Korang MAMPU nak jawap !


Untuk pengetahuan anda semua, seorang pon tak mampu jawap soalan tu. Termasok la aku sendiri.


Tapi, 


Dengan bantuan kawan aku, berjaya juga menemui nombor yang hilang tu. 


No yang hilang adalah no 2020. 
Try la tengok kalau tak percaya !



Terima kasih kerana sudi menjawap !


And the last one si pemilik blog "fendy". Sory blog anda takde link so aku takleh nak promte anda punya blog. Hehe

Sila la terjah blog diorang tu. 


p/s : Sebenarnya aku memang dah cadang untuk promosi blog mana yang jawap soalan tu. Tak kesah la salah atau betol dia jawap. Yang penting dia datang dan komen. Tu je sebenarnya. Tula korang, aku suruh komen korang tak nak komen. Kan dah melayan trafik free of charge. Hahahahaha.....




Sebelum korang out sila tekan SINI untuk tengok susu segar. Terima kasih kerana membantu. Nanti kalau ada game atau segmen atau apa-apa je la. Korang join ye. Nanti aku akan promosi blog korang ye. Hehe.


Nota betis : Mood exam, ttibe jadi gelong kejap ! Wish me luck k !

SINI BACA LAGI