Pages

Thursday, January 12, 2012

Kecewa Diri Ini

Assalamualaikum.


Pukul 8.30 malam hingga 11.00 malam adalah tempoh masa peperiksaan bagi kertas TEORI AMALAN PERNIAGAAN ISLAM berkodkan 1013. Soalan objektif 40 soalan merangkumi 40 markah dan 60 markah bagi soalan struktur.


Malam yang malang bagi aku. Eh, malang ke? Tak bertuah je. Hehe.

Okey fine, nak ambil peperiksaan dekat DEWAN TSO UUM. jauh kot. Naik bas pukul 7.45 malam. Tunggu punya tunggu boleh pulak driver bus tu buat-buat tunggu. Sampai-sampai dekat dewan peperiksaan semua pelajar dah mula menjawap. Hanya kitaorang yang 1 bus tu je lambat. Memang malang betol.


Lagi malang bukak-bukak kertas soalan. Okey, soalan objektif senang la. Fine, susah la jugak ! KAN....


Bukak-bukak soalan struktur. Ayooo.. Susah la wei.. Istilah-istilah arab bagai. Memang susah ! 


Macam pernah tengok je soalan struktur ne. TAPI dekat mana ye? Buat sampai habis. Keluar dewan tepat pukul 10.30 malam. Dok lama-lama dalam dewan nak buat apa? Tenson kot. Huhuhu..

Lapar la pulak. Nak makan nasi dekat cafe macam takde lauk je. Fine oder burger sudah !

Siap beli burger masok bilik. Eh, tadi bukan ada soalan macam pernah tengok ke? "bermonolong aku sendirian". Pelik tapi benar.. Tak puas hati ne. Fine ambil soalan past years 2007. Bukak-bukak soalan struktur. Ya, Allah.. Sama la wei. Tersentaphatimaknak ! Sedih, nak nangis, kecewa, marah [amarah sangat].

Korang nak tau tak soalan apa yang sama tu?. Terkejut berok kot. Bukak-bukak soalan 2007 tu sama dengan soalan yang baru aku jawap tadi. Bukan 1 soalan je sama. Semua soalan struktur tahun 2007 dengan 2012 sama la. Sedibik. Memang pensyarah copycat terus. Hadoi=_="

Tulakan ada soalan past years tak nak buat. Memang tau soalan past years pensyarah akan ambik dan soalan akan pusing-pusing macam-macam tu je. Tapi tak sangka la pulak pensyarah nak ambik soalan sebijik sedibik macam tu. Memang terkejut berok kot. Kalau markah 20 okey la. Ne 60 markah kot. Korang bayangkan kalau aku buat soalan lepas tu la. Korang agak aku boleh jawap tak soalan tadi."Nalurisuruhbuatsoalanlepas" tapi syaitan yang dok bersarang dekat hati ne suruh jangan buat, jangan buat. #sialan !


SEDIH dan KECEWA !


Nota betis : Kepada semua pelajar universiti, eh semua yang bergelar pelajar lah. Tolong buat soalan-soalan lepas ye. Mana nak taukan ada soalan sama keluar. Fine nak cari soalan-soalan lepas la.

Tenson-tenson sekarang ne terus dengar lagu tu !

Sayang betol la..
Kenapa salah seorang group diorang ne keluar.
Hadoi =_="

Layan lagu ne pulak !

Girl generation !
Love lah..
Hehehe...



13hb, 17hb and the last 19hb tarikh exam aku untuk semester ne. Doakan aku ye. Wish me luck k. 21hb aku balik kampong. Doakan aku ye. Wish me luck k !

3 orang melatah:

amir aizat said...

takper, asalkan dah lepas exam tuu, hehe

mizmarmalade said...

Aku pom keciweee... x tgk pom past year 2007.. hampehhh... Risau aku derrr... HAHA

Nizam Ijam said...

sabaq2...

SINI BACA LAGI