Pages

Monday, January 16, 2012

Ada Sesiapa Nak Tolong?

Assalamualaikum..



Siapa nak tolong aku. Sila jangan baca entri ne. Hohoho.






Ya Allah....
Teruk sangat penyakit aku sekarang ne.
Tak dapat tidor malam. 




Orang cakap kalau tak dapat tidor malam. 
Sila dengar lagu? Eh, betol ke !


Fine aku pon dengan riaknya mencari la blog mana-mana yang ada lagu. Akhirnya jumpa juga. So apa lagi malam yang gelap aku dengar petikan bunyi piano yang sedap hingga menjilat ibu kaki. DAMN !. 
Takde la sampai nak jilat ibu kaki. Ibu jari tangan cukup !



Merdu siut #akupontakpandainakmain... Cemburu gila dekat tuan empunya badan. Siapa pandai main piano. Tolong ajar aku main boleh?


Kalau kat sekolah rendah dulu-dulu, aku suka main alat muzik yang berbentuk ketam. Apa tah nama alat muzik tu. Akhirnya masok Universiti join kelab KOIR. Nak masok nasyid, tapi macam tak mampu je. Dah ramai sangat. Sayang jugaklah bakat yang dimiliki tidak digunakan sepenuhnya kan. What ever lah. Yang penting kita enjoy.. Helloo, aku tak dapat enjoy sekarang ne. Tak dapat tidor malam ne. Doktor mana? 


Dengar petikan piano abang tu pon tetap tak boleh jalan. Masih segar je mata aku ne. Hadoi=___="
Macam mana ye. Any suggestion to help me? Kalau korang cadangkan jumpa doktor.  Aku rasa tak perlu kot. Mood final exam sekarang ne. Tak de masa nak jumpa-jumpa orang. DAMN !


Semalam dari pukul 10 malam sampai pukul 5.30 petang aku langsong tak tidor. Memang pecah rekod sukan asia la. Eh, ada ke? Lepas ASAR terus tidor. Boleh pulak termimpi-mimpi. Cilaka punya syaitan. What type of setan la yang ganggu aku ne !


Boleh pulak termimpi tertinggal bus nak balik kampong. #peliktapibenar. Lepas bangun dari tidor terus terfikir. Eh, apa kejadahnya aku naik bus ke Kuala Lumpur? Rumah dekat perak je pon. Hadoi =_="
BTW syukur time tu ada kawan yang membantu aku untuk menghentikan bus tu. Alhamdulillah, ku panjatkan seribu ke syukuran. Lepas tu aku dah lupa apa benda seterusnya berlaku sebab lepas naik bus. Automatik terbangun terus. Almaklum la nak baca buku. Exam esok wei. Wish me luck k [ hatiberbunga2]



Nota betis : Jangan tidor #petang hokey ! Eh, maksod aku jangan tidor selepas #ASAR. Ne la akibatnya. Termimpi yang bukan-bukan. DAMN ! Ada cadangan tak mana mana nak hilangkan penyakit aku ne? Lupa nak promte blog abang tu. Hehehe. Nak dengar lagu sila klik SINI. Best siut. Aku kalau dah suka sangat dekat sesebuah blog memang akan selalu datang la. Semua entri akan ku godek. Okey la. Nak baca buku ne. Exam dah datang. Wish me luck k.....

2 orang melatah:

shida'R said...

peyan..buat milo panas,minum pastu tutp sume lmpu..baring pjm mata cnfrm lena..sblum tu cuci kaki ok :)

sha my heart said...

Lor, penyakit ni datang lagi..

kak sha rasa sebab peyan tak de buat apa-apa sangat pada siangnya selain baca buku sahaja. mungkin tenaga banyak, tu yang tak boleh tidur.

masa sibuk dengan pesta konvo, peyan dah boleh tidur malam, kan? =)

sekadar itu analisis kak sha. haha~

SINI BACA LAGI