Pages

Sunday, December 18, 2011

Untung Sungguh Kau !

Assalamualaikum.




Pergi konsert ne tadi dengan harapan boleh la menang cabutan bertuah !

Hadiah boom sangat !



BLACKBERRY !


Woooo.. You all MAMPU memiliki blackberry[bb]?



Suger daddy makh pon tak mampu nak bagi! Haha [pondan kejap]



16 nombor diumumkan tadi. Nombor makh 2629. Cantik tak nombor tu? Secantik makh kan ! [ Tengok mirro sambil tempek bedah sejuk ]


Umum punya umum diorang sebut 2628. Adoi=_="


Waduh-waduh kok sipi-sipi nombornya [ TTibe jadi mamat indonesia jap]

Wah, terlepas peluang aku nak dapatkan BB. Takde rezeki kot. Okey la BTW aku balik tangan berisi. Tak macam kawan-kawan yang lain. Hahaha..






Nak pergi bilik persalinan jap !
Wait and see ya !









CAK. Comel tak?
Kalau comel korang tengok bawah tu..

1MALAYSIA
Aku Tak Pandai Pandu
Tayar Kereta Pon Jadi Lah !


Nota betis : Kalau korang rasa nak klik benda alah tu klik je la. Kalau taknak takpe. Lagipon HARAM memakan hasil daripada benda-benda paksaan kan. [ Dan2 jadi baik ]



p/s : Thank kepada PUSAT BUDAYA & SENI UUM [pbs] kerana sudi menaja tiket kemasokkan ye. Aku tak dapat BB. Jom bertweet-tweet. Aku rasa malas nak berfacebook. Tweet sudah ! Follow aku ye "peyansanstaro"... Aku tunggu korang tweet aku.. Haha.

1 orang melatah:

SINI BACA LAGI