Pages

Thursday, December 22, 2011

Maaf Yang Dapat Aku Katakan !

Assalamualaikum




Busy sangat-sangat !
Assignment hampir 30 telah siap dihantar dengan jayanya.
Hanya tinggal 2 @ 3 je lagi.


Pagi semalam ada kuiz gelagat organisasi. Minggu lepas pensyarah cakap "soalan hanya betol@salah@abcd".

Dengan tenang pergi kelas tanpa membuat persedian akibat membuat assignment dan menonton kartun. Ala , esok soalan senang je. Kita tembak beramai-ramai [pilih je jawapan yang diberi]. Pensyarah masok kelas then bagi kuiz. 

"Okey You All tolong buat satu kumpulan dalam kumpulan mesti ada lima orang ahli. Dengan pantas aku pon buat la. Bertindak mengikut arahan. Fine, apabila mendapat kertas soalan. HAMBIK kau ! Siapa suruh tak baca. Adoi, ini bukan soalan abcd tapi soalan struktur@essay ! DAMN !

You all kita nak tembak apa ne ! 
[no book, no note, no slide !]


Akhirnya siap juga menjawap, pada dasarnya kami ramai-ramai meniru. Miahahah [ ADAAKUKESAH ! ]
Kuiz je pon ! Haha=__=""


Now i'm still busy walaupun dah habis program dekat bawah tu !

Kursus Asas Fasi untuk junior-junior !
[Barisan Biro-biro pelaksana program]




Dinner Fasi. DONE !
Makanan pon sodap !
Lagi apa ye?




Naruto Chan.
Bervideo-video lagi.



Sehari bersama Junior.
Barisan Biro-biro Program Interaksi Cnior-Junior !
[Explorece]



Baru 3 hari lepas selesai bagi program CATUR BISTARI antara pelajar DPP Tm UUM.
[Takde peluang nak menang !]
p/s : Macam mana nak menang kalau asyik jadi banker je.
Pegang duit je la. Haha
[Gambar sem lepas, sem ne punya taksempat nak copipasta !]



Tinggal 1 je lagi.
Okey, bila habis baru boleh FB, Blog, Tweet and so on..
Oh no, i have another work la. Choyy..
LUPA SUDAH !




Final semakin dekat so kita ENJOY.
Dengan....



Ya, Allah permudahkanlah urusanku di sini.
Doakan semoga aku berjaya dapat 4flat ye [Terkubur sudah]


p/s : Takdapat 4flat, dean list pon jadiklah. Hehehe

Nota betis : Maaf teramat-amat sangat kerana aku tak sempat nak baca entri-entri korang semua. Exam dah hampir so aku kena ENJOY dulu. Doakan aku ye !

Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =))

3 orang melatah:

Halimatun Sa'adiah said...

tu lah dunia org blaja ek...
hehhee..sy xpnah merasainya..

sha my heart said...

tak pe, kak sha memahami.. =)

good luck ye

siti nor fadhila said...

hei...kite dalam kelas yang same ke?? sebab saya pun ambik kuiz yang same...anyway, follow my blog ye....tq...:)

SINI BACA LAGI