Pages

Monday, December 26, 2011

Kenapa Saya Bikin Blog?



Assalamualaikum.


Malam-malam berfacebook dapat jemputan cik adik manis kita untuk turut serta dalam segmen yang bertajuk di atas.. Hehehe..


Siapa? biarlah rahsia !


Habis dah tak de rahsia.
Nak join klik SINI.


Kenapa bikin blog.
-Saja suka-suka.
-Nak meluahkan tekanan jiwa dan raga.
-Nak jadi artis la.. [baget sangat]
-Tak tercapai akal ku !

p/s : Memang suka merapu. Disebabkan suka menulis dan disebabkan UPSR matapelajaran Bahasa Melayu dapat A++ maka aku buat la blog ne. Sastera sangat !


Boleh tak macam ne !


Tag?
P/S : 
Sesiapa yang telah baca entri ni sila la join sekali ye..
Kalau korang tak nak join aku akan nangis jap lagi.. Biar semua orang tau yang korang sebab aku nangis..
Hahahahahaha... 


Nota betis : Sila la join ye ! Terima kasih daun keladi, harap-harap jumpa lagi. Hehehe

3 orang melatah:

Cik Eiyra said...

haha oke bangat , :)
tengs yeah for join

Cik Eiyra said...

haha oke bangat , :)
tengs yeah for join

Mr.PiNGu said...

saya wat blog sbb sy sukeee... sukee.. bercerita and menaip hehee

SINI BACA LAGI