Pages

Saturday, December 24, 2011

Demi Negara Tercinta. Doakan Aku Ye !



Assalamualaikum.



Minggu depan nak berperang demi mempertahankan tanah air tercinta !


Kenapa nama ! DUNIA sesawangku ! dan ! peyansanstaro ! tersenarai? Sebenarnya malas sangat-sangat  nak pergi sebab dengan kekuatan fizikal dan mental yang aku ada. Rasa-rasanya aku masih belom bersedia untuk bertempor.


Ya, Allah permudahkanlah aku dalam peperangan ini. Amin...


Dulu pernah join khidmat negara. 


Dapat dekat Kem PLKN Kem Jiwa Murni, Gunung Semanggol. Perak.

Best-best. Teringat masa zaman kanak-kanak dulu. Eh, aku dah tua ke?

Helloo, aku baru 15 Tahun tau. So aku masih muda. Hohoho.. [ nampokbenornipunya ]



31hb Disember 2011. Tarikh keramat dan paling bermakna untuk tahun ne. Kawan-kawan tolong doakan aku semoga aku berjaya menempuhi perang yang paling dahsyat ne ye. Dah macam nak pergi berperang dekat Negara Is**** aku rasa. Berdebar-debar !


Ne la jadual perang aku untuk tahun ne ! Pelik la. Pergi berperang perlu ada jadual ke?


Of course la ada jadual you all. Senang la nanti time berperangkan. Haha. Jom saksikan jadual peperangan aku untuk tahun ne !





Cantik tak jadual perang ne !
Ya, Allah permudahkanlah aku dalam menjawap soalan exam nanti. Amin....



Sory la you all. Yang dekat atas tu la jadual perang aku untuk tahun ne. Korang rasa macam mana? MAMPU tak aku berperang nanti. Rasa-rasa boleh menang tak?


Nota betis : Doakan ye kesempurnaan peperangan aku nanti. Untuk kawan-kawan yang seangkatan dengannya. Semoga berjaya untuk semester ni. Dapat DEAN LIST pon dah untung ! MAMPU you all.

16 orang melatah:

me_yanie said...

boley nyer..^_^ insyaAllah..tawakal lepas usaha..^_^

siti suraya said...

good luck yaw . tapi aku tak bole bukak portal kott nak tengok jadual :(

siti suraya said...

kau tengok kat portal la yea ? aku langsung tak boleh bukak . apehal pon tak tahu la . okayy . kau pon :)

sha my heart said...

ingatkan perang apa la..

good luck ye.. cari luck dgn study k.

sha my heart said...

ingatkan perang apa la..

good luck ye.. cari luck dgn study k.

mizmarmalade said...

Semoga berjaya merangkul dean list yer awak! Good Luck! :)

peyansanstaro said...

@me_yanie

doakan ye.. hehe=))

peyansanstaro said...

@siti suraya

untung la aku..
sian kau.. sbor la..
hehehe=))

peyansanstaro said...

@siti suraya

ofcourse la tgok dkt portal..
nk tgok mana lagi...

sabor je.. nnti okey la tu.. hehe

peyansanstaro said...

@sha my heart

Thnk kak sha..
nak buat master nnti..

p/s : berangan jap !
doakan ye !

peyansanstaro said...

@mizmarmalade

dean list... mcm xde harapan je..
btw thnk ya.. anda juga.. Goodluck =))

LydSunshine said...

ingatkan berperang apa taDI. Selamat berperang la ye peyan.

peyansanstaro said...

@LydSunshine

Hahaha...
nk berperang la ne..
mihahaha..

btw thnk ya =))

peyansanstaro said...

@LydSunshine

Hahaha...
nk berperang la ne..
mihahaha..

btw thnk ya =))

liyanafadila said...

dah sthun xpegang slip exam UUM. tgok yg owg lain pun jadilah

peyansanstaro said...

@liyanafadila

untung la dh hbis bljar !

SINI BACA LAGI