Pages

Friday, December 16, 2011

Aku Pilih Beliau Kerana?

Assalamualaikum.

Lihat gambar dekat bawah !









CAK !


Kelakarkan.
Sweet je tengok diorang ne.
Terbaik !



p/s : Gambar edit ka? 
BTW aku suka tengok diorang ne !





Untuk Employability and Enhancement Programme[eep], Pensyarah suruh pilih diantara keenam-enam Perdana Menteri Malaysia yang mana paling anda suka dan berikan sebab kenapa anda suka beliau. Karangan tidak lebih daripada 10 mukasurat !


MAMPU !



Aku pilih PM yang ada dekat atas tu !


Sebab aku pilih PM tu? Biarlah pensyarah aku sorang je yang tau. Kalau aku copipasta dalam entri ne, rasa-rasa tak muat kot. Banyak sangat mukasuratnya. Haha..



Nota betis : Terima kasih kepada En. Google, Pn Yahoo, Datin Blog, YB FB kerana memudahkan kerja aku. Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT, kerja dah kurang !



Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =))

4 orang melatah:

Nasyha said...

haha , kelass ko peyan .!
comey plak aku tgok PM kita

Mira Adzlia said...

wow..suweeeet kapel nih ...hehe ^_^

peyansanstaro said...

@Nasyha

ang ne.. xkan xtau kot..
aku kan sentisa berkelas..
hahaha=p

peyansanstaro said...

@Mira Adzlia

sweet sangat kan..
jangan jeles sudah !
hahaha=b

SINI BACA LAGI