Pages

Friday, December 2, 2011

Apa Motif Diorang?



Assalamualaikum.


Apa kejadahnya semua ini.

Yap, aku masih pelajar tapi umur dah cukup kot. So no wonder la kan. Eh, yang peliknya kenapa yang dibawah umur menyertai sekali benda-benda tu. 

Lebih aneh dan pelik. Apa motif korang tag gambar tu dekat aku. 

Kalau  korang ingat dengan mengetag gambar tu boleh mencairkan aku la. Lain la, kalau korang tag gambar dekat bawah tu. Semua orang mesti cair melihatnya. Tak kira muda, tua, perempuan, lelaki. Hanya bayi je tak mau benda tu. Eh benda apa pulak tu ye?


Korang tengok la dekat bawah tu benda apa yang aku maksodkan.








Can you see that.
Bukan setakat budak kecik, budak besar pon boleh terliur tengok benda ne.
Korang terliur ke sekarang ne. Ayooo.
Sabor-sabor !


Okey fine. Mungkin korang terasa macam budak-budak kecik kalau makan benda kat atas tu. Tapi cer tengok gambar dekat bawah tu. Apa perasaan korang?









What do you think about this pic?
Nak makan tak kalau aku bagi free.
Haha=-="




Dan apa pulak perasaan korang tengok gambar dekat bawah tu. Tengok ye !









What the hell?
Apa kejadahnya berpolitik dengan melibatkan remaja yang belum cukup umor.
Maaf aku cakap memang ada orang yang tak cukup umur lagi dalam pic tu. SPM pon tak lepas lagi. Tapi diorang dah ajak budak-budak tu berpolitik !
Yang lebih lucu. Diorang tag dalam FB dengan beralbumkan nama aku. Ya Allah, apa motif diorang semua ne !
Pada aku dok sebok pasal benda-benda tu semua baik aku belajar !




Nota betis : Sory you all. Akhir-akhir ini, aku takleh nak update sangat blog sebab banyak sangat kerja yang perlu aku kerjakan. Jadi belajar mesti utamakan. Siapkan assignment + kuiz + kerja-kerja yang tak beres = Dah siap baru boleh berblog. Yeah !

p/s : Kalau nak berpolitik jangan  nak libatkan kanak-kanak@remaja yang belum cukup umur. Dik oi kalau dah habis SPM no wonder la nak berpolitik ne. SPM pon tak ambik lagi dah tergedik-gedik nak berpolitik. SPM dulu ye. Dah cukup duit untuk sara diri baru berpolitik. [SELUAR DALAM PON MAK YANG BASUH ADA HATI NAK BERPOLITIK] Haha..


Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =))

4 orang melatah:

NUR AYNIE said...

hikhik mmg nmpk sedap ituu cute aiskrimm...=P

Anif Abdullah| AA said...

sodap2.. takyah nak meroyan berpolitik la budak2 ni kan.hehe

minah senget said...

HAHAHA

Mohd Rozaiman said...

...ermmm tu la...singgah kejap ni,jenguk2..

SINI BACA LAGI