Pages

Friday, December 23, 2011

Anda Suka Tak Benda Tu?

Assalamualaikum.


Anda suka?


Anda Tak suka?


APAKAH? DAMN !


Cer tengok dekat bawah tu benda apa yang ada?







Baru buat tadi..
CANTIK tak?



Korang rasa macam mana? Okey tak kalau aku letak benda alah ne?

NYAMPAH, SENGGAL, SIUT !



DAMN !


Disebabkan aku terlalu jujur aku nasihatkan sila abaikan blog ini jika anda rasa blog ne memang patut takpayah layan.. Hehehe=_=" [ sentap hati mak nak ]


MOtif letak benda alah tu untuk apa ye?

Nak tambah follower dalam FAN PAGE ke? [pandai-pandai la pikir ye !]


Aku pernah masok 1 blog. Ya, Allah nak tunggu diloading dah la berkurun-kurun. Boleh pulak tuan blog tu pasang benda alah tu. Helloo boss, boss silap la.. Kalau nak pasang pon pasang la dalam 5 saat ke 20 saat ke. Boleh la sabar lagi. Memandangkan boss letak 100 saat dengan paksarela terpaksa la aku remove blog boss.. Padan muka, siapa suruh letak lama-lama sangat benda alah tu. Aku datang nak baca bukan nak klik-klik bagai [ Emo sebab lappy heng seng! ].



Waduh, lappy heng seng  gara-gara klik benda dekat bawah la. Hadoi=____="








Aku pon ada jugak benda burung-burung ne !
Eh, burung ke anak ayam?
What so ever LAH !


Yang lagi aku nyampah diorang boleh pulak buat macam dekat bawah tu !


CONTOH :

GIVEAWAY DARI MAK JAH !

plop ada la header blog MAK JAH 
[contoh aku bagi]


Yang tak tahan di bawah header tu boleh pulak diorang tulis macam ne !
[ klik sini dan sini kalau nak join ]
Aku apa lagi klik je la benda alah tu.

Klik sini yang pertama dapat benda alah ne !
Klik sini yang kedua dapat la blog tuan tanah.
Siapa yang klik tadi tolong HALAL kan ye.

CONTOH okey !



Ohhh tidak, TIPAH TERTIPU BANG !
Tertipu aku wei, dah la aku ne lurus bendol senang je nak percaya cakap orang !
DAMN ! [sabor je la]



Kalau korang nak sangat orang klik iklan churp-churp atau sewaktu dengannya, korang boleh la buat iklan macam aku tu. Tengok dekat atas tu. CANTIK tak? [takde la aku nak nipo orang]

p/s : Aku ada dapat email, tapi sayang aku dah padam email tu.
Dekat email itu ada menyatakan bahawa !





[ HARAM memakan hasil pendapatan daripada menipu orang dan memaksa orang lain untuk klik benda-benda macam churp-churp tu ! ]
Sentap tak? Aku tak sentap pon sebab bukan aku yang buat !
Eh, betol ke HARAM ! Kalau nak penjelasan sila la tanya ustaz@ustazah anda ye!

Aku pon tak pasti dengan benda-benda tu semua. Yang pasti memaksa dan menipu orang memanglah berdosa. Kan ! 


Bukak email yahoo.. Dapat benda alah tu !
Apakah?







Ada jugak yang berminat dengan blog aku ne..
Hahaha[ blog tah apa-apa ]
Hadoi=________=""


Oh, lupa pulak. 
Kepada yang dah klik churp-churp aku tu terima kasih banyak-banyak ye.
Nanti kalau dah dapat duit dari blog@churp-churp tu aku buat peraduan@pertandingan apa-apa lah.
Kita kongsi sama-sama ye. Hehe

Nota betis : Jangan tipu-tipu tau. Makh marah.. Nak jawap quiz online ne.. Doakan semoga aku berjaya mendapat markah penoh ye! [ BOLEH KAH markah penoh?]. Daaa..

1 orang melatah:

Aesya Zealous said...

gudluck kuiz..

100 saat tggu load? lama gila. memang suh klik like tu. hahaha

SINI BACA LAGI