Pages

Saturday, December 3, 2011

Ada Aku Kesah !


Assalamualaikum.


Perlu ke kesah?

Korang rasa macam mana?


GOOGLE sudah !




Ya, aku memang baik. Disebabkan kebaikkan aku ne la korang pijak kepala aku kan. Sampai aku hampir-hampir nak jadi gila. Ia dak?


Buat baik orang ambik kesempatan. Tapi kalau aku buat jahat korang dok kutuk belakang [ Eh, dah macam sama dengan entri Mr AA la pulak.. Nak tengok entri Mr AA, klik SINI


Pening + Kusut + Risau = Tunggu abang-abang dari Hospital Bahagia je.

Serius wei, aku memang penat dalam minggu ne. Malam tadi baru je habis program bersama junior-junior sem satu. Tetibe je jadi JURI undangan untuk program "MALAM KEBUDAYAAN BERSAMA JUNIOR". Alhamdulillah, program berjalan dengan baik. Tapi agak terkejut juga la, ttibe je aku jadi juri. Ayooo, apa ne jemput last-last minit. Choyyy.. 

Aku tengah tenson masa tu so aku pon terima la jemputan mereka memandangkan pengarah projek tu kawan aku sendiri. Korang tengok sendirikan aku ne memang baik. [ Masok bakol angkat sendiri]. Korang kena terima hakikat yang aku ne memang baik, disebabkan aku baiklah ramai kawan-kawan aku suka meluahkan perasaan mereka padaku. Eh, dah macam pakar kaunseling la pulak. Adoi=_=""

What so ever ! [ Sambil makan potato chip ]


Program tu memang terbaik. Rasa-rasa, aku la yang paling banyak ketawa tadi. Haha.
Alhamdulillah, hilang sikit rasa sakit gusi + gigi + pening kepala.

Masok bilik baru teringat pasal score@lirik lagu. Ayooo, macam mana la boleh lupa. Esok dah ada kuliah. Kelas vokal lagi. MAMPU you all. Huhu~ [ Lupa nak print score@lirik lagu ]


Okey fine. Yang aku kesah sekarang ne tentang group assignment. Pantang gila aku kalau ada group memmber yang buat-buat BODOH tentang benda alah ne. Tambah-tambah due date dah nak dekat ! Damn !

Diorang tau aku baik, jadi diorang buat tak kesah la. Memang dasar LINTAH la korang semua. [ Group assignment aku ! ]. Diorang tau yang aku tak akan repot dekat pensyarah pasal hal ne. Aku sendiri pon bongok ! Kenapa la mudah sangat kesiankan orang.. Tenson betol la. Adoi=_=""

Eh, korang nak mintak pendapat. Perlu ke aku report dekat pensyarah benda ne?

Ada la pulak kawan yang dah cadang nak satu kelas dan satu group assignment dengan aku untuk sem yang akan datang. Sory la sangat-sangat, kalau dah dasar malas tu jangan harap la aku nak satu kelas tambah-tambah satu group assignment dengan kau. Ko nak mampus ke, ADA AKU KESAH ! 

Ketensonnan aku dah tahap kritikal ne. Sakit hati betol. Baru tegor sikit dah merajuk + sentap. Ceh, ingat aku kesah kalau kau sentap. Kalau sentap bermakna takpe, ne sentap buat aku menyampah menyumpah !


Nota betis : Terkejut aku, ttibe ada orang menjerit dekat blok@kolej kediaman aku ne. "DIAM LA BODOH". Tak de orang bising pon. Pelik la kenapa ttibe suruh orang diam. Tapi siapa yang cakap tu ye. Tah-tah HANTU kot. Almaklum la dah pukol 3.10 pagi kot. Choy.. ADA AKU KESAH !


p/s : Terima kasih sangat-sangat kepada group memmber yang sudi tolong meringankan beban di kepala aku ne ! Sem depan aku nak satu group dengan korang ye. Hehehehe.


Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =)) 

11 orang melatah:

Syaffroni Affandy Safar said...

Tak pandai nak bagi pendapat cuma satu soalan jer : Sampai bila ia harus begitu ??!! Kalau dah tau jawapan yang benar2 sesuai untuk masalah tersebut, lakukanlah tindakan yang sewajarnya ... ^_^

sha my heart said...

apa yg kak sha tau, Peyan memang baik.
tapi jangan sampai orang pijak kepala dan jangan sampai jadi 'jahat'.

orang baik kena tetap baik.

ingat pepatah ni: buat baik berpada2, buat jahat jgn sekali.

Cuba Peyan cari apakah maksud pepatah tu.

Kalau orang dah berani pijak kepala, orang tu tak hormat kita. kita kena bagi dia hormat kita. Bgaimana? kita kena bina dan bangkitkan imej diri dulu. maksudnya, kita adlh individu yg tegas yg orang tak boleh pijak kepala.

Good luck =)

jgn tension2, tak baik.

org yg jerit tu sebab dia gaduh dgn awek dia then awek dia cakap banyak. Haha~

Mknace said...

cool...

:) :) :)
i'm back
terbaeekkk!!!!
jengjalan dari mknace unlimited

eva said...

tak yahlah report.. report pun tak guna.. nanti next sem tak yah lah tlg sgt.. tp mmg tensen kalau buat asmngt group.. mmg tak suka.. ader2 jer kene buat lebih itu ini.. kalau tak semua tak dpt markah penuh.. huhu..

Anif Abdullah| AA said...
This comment has been removed by the author.
nohasyida said...

klasss ko peyan jd juri jmputan..
sangat sesuai..spatutnya ko kena bagi sikit komen utk psembahan smalam
so that bertambah klasss...hehee

^^ chill suda...:)

peyansanstaro said...

@Syaffroni Affandy Safar

tp kesian la..
adoi=_="

peyansanstaro said...

@sha my heart

xboleh biarkan dah bnda ne..
suka2 je nk pijak kpla kita..
doakan saya ye..

peyansanstaro said...

@Mknace

i sntisa coll..
hehhee=))

p/s : eh, puji saya ke?

peyansanstaro said...

@Anif Abdullah| AA

no comment..
ahahhaa=))

peyansanstaro said...

@nohasyida

xsmpat nk komen la..
hahaha..
btw aku nk gmbar yang ang ambil tu..
nak.. nak.. nak..

SINI BACA LAGI