Pages

Monday, December 26, 2011

5 Blog Paling Diminati 2011

Assalamualaikum.


Dapat jemputan khas dari tuan empunya segmen. You all MAMPU?


Nak join  klik SINI !



Blog yang paling aku suka !





1. KAK SHA.
Banyak nasihat dalam blog ne.
Cerita-cerita yang best dekat sini. Jom layan !

p/s : Paling rapat dengan aku, berkenalan melalui FB dan terus menjadi kawan sampai sekarang. Walaupon, baru jumpa 1 kali tapi aku dapat rasakan yang dia memang the best lah ! Kelasss uolsss !









p/s : Dapat penghargaan dari dia. Caya tak?
Klik SINI kalau nak tengok... Gosip pon banyak dalam blog ne. 
Helllooo, DUNIA sesawangku kan layan gosip.. Lalala..







p/s : Baru menang cabutan bertuah dari segmen Kak Shida. 
Tengok SINI.

 Pandai la buat header.. Cantik uolass.. Jeles mahk tengok..
Kak Shida buatkan satu untuk saya ! BOLEH?
Free of charge ye... lalalalala [bodek je lebih]








4. MR AA 

p/s : Retis sangat.
Untung la... Budak senget yang suka tengok lakonan WAN MAIMUNAH.
Katanya : Mak Wan je yang mampu belakon semua watak.
Uolss mampu nak jadi macam dya !
MIMPI di siang hari la uolsss.. Lalala..





5. Misteri Nusantara.



Siapakah beliau?
Zoom ke bawah !













Klik SINI kalau nak jumpa beliau !
Baru je muncul.. Hilang mana tah.
Kalau dulu ada je entri baru dari  dia. Hohoho.

p/s : Jeles la dengan dia. Pandai buat header. Cantik-cantik pulak tu.
Buatkan untuk aku boleh ! Hehehe....




And the last one !
Hari-hari uolass i tengok blog dia.
Hehehe..... SIAPAKAH?










Nak jugak. Takmalu..

p/s : Sila abaikan yang no last ne... Terlebih sudah.
Lalalalalala........

update : Kepada yang baca sila join sekali ye.. Kalau tak aku akan merajuk.. Taknak baca entri korang dah.. Hehehehehehe... 

Nota betis : Kepada follower aku, uolss jangan kecil hati ye. Walaupon anda tidak tersenarai dalam ni. Tak bermakna aku tak baca entri korang. Jangan sedih-sedih ye. Pantang aku kalau jumpa header cantik-cantik. Nak je aku curik ! Makkk, exam datang lagi.. Jom stdy uolasss.. Hadoi=___________________="

10 orang melatah:

shida'R said...

wahhh tersenarai pula blog kak shida..terima kasih peyan :)

sha my heart said...

ijam tak ajak pun.. tak adil. hehe~

peyan pun orang baik, berwibawa gitu..

peyansanstaro said...

@shida'R

Untung la.. Hehehe..
lupa nk getau.. KAK SHA tu ppuan la..
hohohoho=p

peyansanstaro said...

@sha my heart

kebetulan ketemu dalam twitter lor..
dah alang2 tu buat je la.. lgipon saja2 je.. dah xde idea nk update apa.. ne la jwapnya..

P/s : baik sangat !
bwibawa la.. lalalala.. #prasan jap..
nak cari mirro lah... wek=p

Nizam Ijam said...

thanks sebab join.... hehehe
header ko smart dr aku ler..
jgn lupa tag kawan.

Nizam Ijam said...

thanks sebab join.... hehehe
header ko smart dr aku ler..
jgn lupa tag kawan.

Fendy said...

Salam Ceria Tuan Blog.
Singgah Dari SEGMEN yang sama.
semoga kita menjadikan blog lebih bermanfaat di masa hadapan...InsyaAllah

http://fendy1302.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011.html

mekjangok said...

salam kenal & follow...dari segmen yang sama...jom follow..


http://mekjangok-inilahakuseadanya.blogspot.com/2011/12/5-blog-paling-di-minati.html

cik najihah said...

singgah dari segmen nizam ijam :)

A'ishah Kamaludin said...

singgah sini dari segmen nizam ijam...

salam kenal...

latest entry
thehehslady.blogspot.com/2012/01/sambutan-tahun-baru-selepas-itu-apa.html

SINI BACA LAGI