Pages

Saturday, November 12, 2011

Terima Kasih Atas Hadiah Itu.

Assalamualaikum.

Dapat hadiah lagi ke?

Bukan dah dapat hadiah dari Si Dia ke dulu. Nak tengok hadiah apa yang Si Dia kasi kat aku cer KLIK entri ne. Hehe~

Okey tu cerita dulu-dulu dan selamanya. Sekarang nak cerita pasal hadiah Si Abang Kacak ne pulak. Hoho~

Apa yang Abang Kacak tu kasi kat aku ye. Cer korang tengok kat bawah tu. Hadiah apa yang dikasi olehnya. Hoho~












Ha. Telor ayam !
Korang mampu bagi telor ayam dekat aku. Hehe

Tak de la bukan telor ayam la yang Abang Kacak tu bagi kat aku..
Gambar tu aku tibai dari Dr.g je. Oh ya. Terima kasih ya Dr.g  kerna sudi menyediakan gambar tu. Hehe~

Iklan jap.
Klik SINI.
Terima kasih setiap klik anda sangat bermakna. Hehe~~



Cer tengok kat bawah tu hadiah apa yang Abang kacak tu kasi kat aku. Korang jangan cemburu ye. Hehe~








Taraaaa.






Cantik tak?
Nak !
Takdapat aku nak bagi. Hoho~

Aku dapat time join GA blog Abang Kacak la. Taktau siapa yang menang. Sebenarnya setelah aku berada kat kampong nak beraya, aku dah lupa tentang GA Abang Kacak ne. BB takde lor. Lain la macam korang ada BB. Hari-hari boleh online kan. Hehe~
Terima kasih atas pemberian hadiah ini.




11.11.11 tarikh malang bagi aku. Ceh, boleh pulak kaki masok longkang. Dah la pakai kain pelikat setelah pulang dari Masjid untuk sembahyang Jumaat. Sebelum jatuh tu aku ge shoping jap kat vsity mall UUm. Ne mesti sebab shoping punya pasal !. Eh, Ada kena mengena kaki masok longkang dengan shoping ke. Lu orang pikir la sendiri. Walaupon takde kaitan. 11.11.11 memang hari malang bagi aku. Alhamdulillah selamat kaki aku tak berdarah.. Syukur-syukur.

Sekarang 12.11.11 kan? Korang tau tak hari apa ne dan apa kaitan dengan entri ini dengan hadiah-hadiah bagai. Sebenarnya hari ne merupakan tarikh bagi kelahiran Abang Kacak ne ha. Umur Abang Kacak ne aku sendiri pon taktau. Yang aku tau dia bekerja sebagai pensyarah kat UPM dan hari ne hari lahir Abang Kacak ne. Hoho

Ucapan Khas buat Abang Kacak :

Memandangkan aku salah seorang ahli koir UUm. Jom nyanyi bersama-sama ye. Yang penting nyanyi bersama-sama dan mesti ikut key ye !

♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• ♫ ♥~ (✿◠‿◠)(◡‿◡✿)(◕‿-)(◕‿◕✿)(∪ ◡ ∪)✾◕ ‿ ◕✾•*¨*•♫♪ ░H░A░P░P░Y░ ░B░I░R░T░H░D░A░Y░ ♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨May all your dreams come true!!!...

♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*• ♫ ♥~ (✿◠‿◠)(◡‿◡✿)(◕‿-)(◕‿◕✿)(∪ ◡ ∪)✾◕ ‿ ◕✾•*¨*•♫♪ ░H░A░P░P░Y░ ░B░I░R░T░H░D░A░Y░ ♪♫•*¨*•.¸¸ ¸¸.•*¨May all your dreams come true!!!...






Tak poyo kan.
Klik SINI jika sudi.
Sebelum korang lari cuba korang klik ini. Tengok apa yang ada. Terima Kasih Daun Keladi. Harap-Harap Jumpa Lagi.

p/s : Sebab panggil Abang Kacak adalah :
  • smart
  • bijak
  • smart
  • bijak
Aku takpernah jumpa Abang Kacak ne pon. So aku tak tau dia kacak ke tak. Bagi aku semua manusia kacak. "KACAK is a simple word. KACAK is KACAK la. ~poyo tak~ Haha.

8 orang melatah:

Popoi said...

tahniah ler,, huu ^^

peyansanstaro said...

@Popoi

Yaya.. Tahniah-tahniah.
Makasih-makasih.. =))

aaron arjuna said...

harus ke???

sha my heart said...

tahniah dan takziah..

tahniah sebab dapat hadiah, takziah sebab jatuh longkang.

ayuh, bersemangatlah!

peyansanstaro said...

@aaron arjuna

Apa yang harus?

HARUS la.. MAMPU?

peyansanstaro said...

@sha my heart

Wah. semangat..
Jom semangat !

eqbalzack said...

salam peyan,
thanks for the entry...do visit my blog...ada back link entry utk peyan...

peyansanstaro said...

@eqbalzack

Tqvm Abg EZ..
OTW baca la ne.. Haha =))
BTW HB =))

SINI BACA LAGI