Pages

Sunday, November 20, 2011

Jejaka Terhangat Masa Kini.

Assalamualaikum.

Siapa jejaka tu ya? 
Of course la bukan aku. Haha ~~

Apa la aku ne. Kenapa la aku tak pilih tajuk "Gegadis terhangat masa kini". Mesti gempakkan. Haha~~


Tapi siapa gadis terhangat masa kini. Takkan Datuk Siti Nur Haliza kot. Opp, Datuk siti dah berpunya la. Siapa paling meletop sekarang ye. Ha, siapa la kalau bukan Siti Zaleha@noraelena. 

Maaf kepada peminat Siti Zaleha. Entri kali ini bukan aku nak cerita pasal dya. Aku nak cerita pasal hero dalam cerita Nora Elena@Aaron Aziz.. Abang sasa + Kacak + Macho = Terhebat.. Eh, macho ke? What so ever. Huhu~~


Korang cer tengok gambar dya kat bawah tu. Macho tak?


Kelas ko Jah. Eh, kenapa Jah yang dapat nama.. Hoho~~



Macho tak you all?

Kepada Aaron Aziz. "Jaga-jaga hati-hati kari basi" ya. Ramai yang dok perhatikan anda. Kecuali aku. Motif  la sangat kalau aku nak perhatikan Abang. Pada aku dok perhatikan abang baik aku siapkan assignment yang dah bergunung-ganang ne. Ad0i =_="

p/s : Tak suka la dapat pensyarah yang suka bagi assignment last-last minit. Penat kot nak buat. Hadoi =_="?

Eh, korang kalau nak baca cerita lanjut mengenai cerita Abang Macho kita ne. Korang belilah surat khabar. Kalau malas sangat. Cari la surat khabar online seperti myMetro, Berita Harian ect. Cari tajok "Impak maksima Aaron". MAMPU?

Nota betis : Sory ye tak dapat nak ulas banyak-banyak sebab nak siapkan semua assignment sebelum exam datang. Tolong doakan aku, semoga aku berjaya menjawap soalan exam dengan mudah ye.

Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =))

2 orang melatah:

EZAD AMIR said...

Woooo aaron aziz aka malek..
Keh3...

Btw,bgus blog ko ni bro,mobile friendly..keh3..
Keep it up..!!

sha my heart said...

oh, abg aaronku *tetiba. haha~

tak nak la, dah ada anak 3 orang kot.

SINI BACA LAGI