Pages

Saturday, November 19, 2011

Contest "My Photoshoot"

Assalamualaikum.

Aku ditag lagi. Wah contestnya macam best je.




Kalau bab edit-edit gambar ne aku takberapa nak pandai. Jadi tanpa berlengah lagi aku curik la gambar aku yang dulu-dulu. Sebelum tu kalau nak join korang Klik SINI. Tengok betol-betol syarat-syaratnya ye. Hehe


Gambar yang dipertandingkan adalah.. 

Jeng, Jeng, Jeng....









Gambar di atas tu diambil ketika sedang menunggu [ Dekat Pondok Bas ] bas untuk pergi ke jemputan makan malam bersama Dewan Penginapan Pelajar [dpp] Telekom Malaysia Universiti Utara Malaysia" Dinner Tahunan la senang". Tema makan malam kami adalah "masquerade". Topeng ada dekat tangan malas nak pakai. Lagipon aku pakai cermin mata. SO faham-faham la. First time buat rambut macam tu. Ramai yang terkejut dengan perubahan rambut aku time tu. RAMBUT + makeup ditaja, OKEY !




Tag kawan. Siapa la mangsa aku. Hehe ~
  1. mizmarmalade
  2. atiezakaria
  3. nuruhuda329


Sudah selesai okey !


p/s : Tq kepada Kak Sha kerana tag saya. Hehe =))


10 orang melatah:

mizmarmalade said...

tq TAGGED saye, ehehehe! I'll prepare the entry very soon, just wait & see... Yeah! :D

peyansanstaro said...

@mizmarmalade

sama je..
yaya.. wait and see =))

atie zakaria said...

wahhh.. hensem2.. hhohoho.. puji melambung nih, x dpt pape ke.. hehehehe..

thnks tag.. otw buat nih..

peyansanstaro said...

@atie zakaria

hensem sgt2... Haha=))
jangan tergoda sudah. MOTIP=PP
Gudluck ya..

Asningtiyas Nasdja Putri said...

wahhhhhhh!!! :D

peyansanstaro said...

@Asningtiyas Nasdja Putri

Wahhhhh...
Kenapa ye?

farisya risya said...

thankz yer join...:)
gud luck..:)

sha my heart said...

sama2.

kelas ko, jah..

apsal tak lukis tatu macam kawan tu?

peyansanstaro said...

@farisya risya

sama2... hehe=))

peyansanstaro said...

@sha my heart

harus la kelas kan...
Hahhaaa~~~


p/s : itu bukan tatu la..
stker je.. beli dekat jitra mall klu xslap.. hehe=))

SINI BACA LAGI