Pages

Thursday, November 10, 2011

Aku Ingin Bertaubat Dan Ingin Kembali Ke Jalan Yang Benar.


Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.

Ye aku banyak melakukan dosa.

Dosa sana dosa sini.. Nyesal pon sudah tidak berguna. Bergunung-gunung dosa yang aku lakukan. Tak tahu la terampun ke tak dosa aku tu.

Pagi ne. Insya-Allah dalam pukul 8.30 pagi saya akan pergi meninggalkan dosa-dosa yang telah saya lakukan ketika berada di kampung@teratak bunda. Banyak kot dosa yang telah aku lakukan. Antara seperti berikut :




  1. Makan nasi kat rumah tanpa mintak izin makbapak.
  2. Guna karen tanpa mintak izin makbapak.
  3. Makan kueh@biskut raya di rumah abang tanpa mintak izin terlebih dahulu.
  4. Tengok Tv tanpa menghiraukan assignment yang bergunung-gunung.
  5. Guna air nak mandi tanpa mintak izin makbapak.
  6. Guna BB abang tanpa mintak izin. Abang dah tidor baru leh guna BB. So kita enjoy dengan FB dan Blog. Hoho~~

Banyakkan dosa yang aku telah lakukan seberadanya aku di rumah@teratak bunda. Tak tercapai akalmu kan. Hehe~

Nota betis : Esok pagi aku dah nak bertolak ke kampus@UUm terchinta. Doakan semoga perjalananku lancar ye. Kat  UUm nanti aku nak terus kembali dosa-dosa yang telah aku buat tu. Hehe~~ ber-DOSA-kah aku?

Kalau suka boleh la follow dan like fan page saya tu okey.. Terima kasih kerana sudi berkunjung dan membaca... Sayang korang ketat-ketat.. Muahahaha =)

4 orang melatah:

mizmarmalade said...

HAHA.. poyo je kan dia ni.. keh3, nnt da balik sna jgn notty2 yerk :p

LydSunshine said...

Hamboi. Ingatkan dosa apa tadi.

peyansanstaro said...

@mizmarmalade

La baru tau ka. Aku memang POYO pon..
Hahhaa=P

peyansanstaro said...

@LydSunshine

Ingat dosa apa ha?
Cer cite sikit.. Hehe =)

SINI BACA LAGI