Pages

Tuesday, November 15, 2011

Aku Ditempah Orang ! Eh, Aku Bukan Pelacur tau !

Assalamualaikum.

Hello you aloss.
Hari ne i jadi makh hayam jap.. Haha~

Korang MAMPU?

Makh hayam. Tolong la..

NERAKA la jawapnya.

Tajuk bukan main gempak lagi kan. Ya, hari ini aku ditempah oleh pihak-pihak yang berwajib. Adoi.

Penat sangat melayan tetamu yang hadir sampaikan terpaksa melepaskan duit berjuta-juta. Hoho~~

Satu persatu majlis datang sampai tak cukup tangan aku tadahkan. Petang tadi ada seminar kewangan. Malam ne ada perbincangan kumpulan. Mana nak baca buku, mana nak buat assigment, mana nak buat nota. Eh, aku buat nota ke? Huhu~~

Ya malam ne aku memang sebok dengan pelbagai aktiviti. Yang paling penting aku bukan pelacur okey !

Ne la akibatnya kalau dah terkenal di kolej kediaman kan. Susah sangat-sangat kan. Adoi =_=""

""Mencari ruang untuk bersendirian"". Yang paling aku pelik, walaupon aku sebok dengan pelbagai aktiviti, boleh pulak aku dok berblog. Adoi~

Esok ada seminar siswazah tani. Dah nak bangun awal-awal. Banyak la kelas aku ponteng. You aloss tolong doakan aku untuk semestar kali ini ye. Kalau takdapat "dean list" dapat 3 pointer ke atas pon jadi la. Alhamdulillah sangat-sangat. ! Dunia sesawangku ! you can do it !. Yeah..


Nota betis : Aku bukan PELACUR okey. Aku hanya seorang pelajar yang sebok dengan aktiviti universiti sahaja. Jom over night malam ne, teman aku baca buku. Exam datang lagi. Doakan aku ye. Hehe~~

Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =))

5 orang melatah:

atie zakaria said...

sibuknya.. klh menteri.. atie dh list lagu kt player atie..

http://atiezakaria.blogspot.com/2011/11/melodi-hati.html

nohasyida said...

wooo..tajuk....classs ko peyan..heee

shida'R said...

peyan patut tulis aku masih teruna hahha ^_^

terkejut den baco title ~_^

mizmarmalade said...

terkezut nengok tajuk, tup tup... aku tertipooo :p ehek! Wah3, bestnyooo kamu... fofular lah kamu neh... *jeles, ekekeke....

sha my heart said...

bagus la kalau sibuk. itu tandanya student life. =)

SINI BACA LAGI