Pages

Friday, November 18, 2011

Aku Digoda. Hampeh !

Assalamualaikum.

Ya benar aku digoda oleh....

Takut aku. Nak minta tolong kawan, takut kawan marah. Nak minta tolong dekat makabah takboleh pulak. Aku bukannya duduk dekat rumah pon. Masalah betol la.

Takkan nak minta tolong dekat...

Cer tengok dekat bawah tu !








Korang tengok. Takkan nak minta tolong dekat si comel ne kot.
Ada dia kesah. Buat muka tak reti je. Adoi=_="


Terok kot aku digoda. Siang malam tak lena nak tidor. Bukan disebabkan benda ne. Ada sesiapa nak tolong aku tak? 


Masalah timbul ketika dunia dilanda benda kat bawah tu.. Cer korang tengok benda apa yang ada kat bawah tu. Rasa senggal je aku rasa.








Terima kasih kepada Mark Zuckerberg kerana berjaya menyebabkan aku tergoda dengan benda alah ne. Hari-hari menghadap lappy sampaikan mata aku dah naik rabun. Terpaksa kena tambah power. Adoi =_=""



Untuk pengetahuan anda semua benda kat atas tu salah satu yang dok goda-goda aku sekarang ne. Yang paling utama dekat bawah ne. Korang tengok siapa yang goda aku. 







Memang dasyat betol makhluk ne..
Sampai Kiamat baru dia takleh goda aku dah. Eh, bukan aku je korang semua la. Dasyat sungguh godaan makhluk Allah SWT ne.


Nota betis : Korang jangan layan benda warna merah kat atas tu. Buat semak je. Teruskan beramal. Tetapkan hati, terangi jiwa, tegohkan iman ! Sekian pesanan ikhlas dari ku.

Kalau sudi follow dan klik fan page aku tu ye. Dah alang-alang tu korang klik iklan yang kat atas tu ye. Terima kasih kerana sudi membaca. Sayang korang ketat-ketat. Muahhhhh =)) 

4 orang melatah:

shida'R said...

adoiii smpai rabun bertambah tu mmg msalah ..kurg2kn mgadap lebih dr 2jam ok peyan ^_^

atie zakaria said...

iman kena kuat derr.. huhuhu...

peyansanstaro said...

@shida'R

buat assgnment..
kne gak mghdap.. adoi=_=""
BTW thnk ya shoutmix tu...
cantik.. hehe =)))

peyansanstaro said...

@atie zakaria

Yaya.. iman kena kuat..
so kuatkan iman kita..
hehe=))

SINI BACA LAGI