Pages

Friday, November 11, 2011

Aku Dapat Hadiah Dari Si Dia

Assalamualaikum.

Wah, kemain gembira lagi aku dapat hadiah dari seorang kakak yang ku kenali sewaktu berblogging. Tak sangka pulak yang dia seorang pelajar sarjana@MASTER. Pelajar UUm gitu. Yang tak boleh tahan dia menginap di Dewan Penginapan Pelajar [DPP] MISC. 

Dia menginap di  DPP MISC. Aku menginap di DPP tm dan merupakan pelajar first dgree. Kalau ikutkan pandang sebelah mata je kot. Yela aku ne baru je nak ambik dgree. Kakak tu dah ambik MASTER@second dgree.

Tapi dia bukan jenis macam tu. Dia okey je. Berkawan dengan sesiapa pon. Bak kata orang-oarang tua "berkawan biar beribu, bercinta biar satu, bermusuh jangan sekali". Eh, macam ne ke kata orang-orang tua? Tibai je la. Haha~~

Masa belajar, kami tak pernah jumpa walaupon belajar di tempat yang sama tambahan berjiranan DPP. Aku penah jumpa roommate dia je. Tu pon secara tak langsong. Haha~~

Korang nak tau tak hadiah apa yang dia bagi. Cer tengok kat bawah tu. Jangan cemburu tau. Hehe~~













Hahaha~~
Bukan ne la. Salah ne. Cer tengok kat bawah lagi..






 Taraaaa....





Klik sini untuk iklan. 
Setiap anda klik.. Anda telah menyumbangkan RM0.40 kepada saya..
Terima Kasih banyak-banyak.
Cer tengok lagi kat bawah tu. Apa hadiahnya..










Apa isinya ye. Biarlah rahsia.
Korang tau siapa yang bagi.
cer klik sini
Dah tau? Eh, korang xreti-reti nak follow ke !



Dia bagi hadiah ne masa time konvo UUm. Terbaik kan. Pandai dia  buat benda tu. Korang nak. Sory takdapat den nak bagi. Haha~~

Korang klik sini. Entri tu mengenai penghargaan keatas diriku yang tak seberapa nak bagus ne. Haha~~


Nota betis : Ha, sebenarnya dah lama nak buat entri ne. Cuma den takleh snap gambar hadiah yang dia kasi kat den je.. Apa-apa pon. Tahniah kerna sudah konvo. Terima kasih atas hadiah itu ye. Insya-Allah akan ku jaga baik-baik kenangan terindah itu. Hehe~~


Kalau suka boleh la follow dan like fan page saya tu okey.. Terima kasih kerana sudi berkunjung dan membaca... Sayang korang ketat-ketat.. Muahahaha =)

3 orang melatah:

sha my heart said...

Buat baik dibalas baik. Haha~*tetiba.

Semua manusia sama je, yang membezakan cuma iman dan taqwa. =)

Terima kasih =) er, speechless..

peyansanstaro said...

@sha my heart

yaya.. betol2..
Semua manusia sama je, yang membezakan cuma iman dan taqwa. =)

sha my heart said...

so, tak perlu la nak rasa rendah diri.

kalau sakit hati dgr orang mengumpat kita, ingatkan diri, 'siapa dia nak nilai aku, sedangkan ALLAH Maha Penilai'

Er, mood berceramah pula. Haha~

SINI BACA LAGI