Pages

Thursday, October 27, 2011

Blog DUNIA sesawangku Sudah Tidak Wujud Lagi.



Assalamualaikum
Salam sejahtera
Salam 1Malaysia.







Wah, tajok kemain lagi? Betol-betol ke ataupon cubaan sahaja?

Ini betol-betol la.. Bukannya cobaan.. Huhu~~




Malam yang sunyi aku duduk di cafe dewan penginapan pelajar Telekom Malaysia Universiti Utara Malaysia seorang diri yang hanya ditemani bunyi-bunyi burung layang-layang.. Oh no..


Dah tak larat aku nak bersastera la.. 

Okey, mengikut tarikh dan tajok yang tertera di atas iaitu Blog DUNIA sesawangku Sudah Tidak Wujud Lagi. Sebenarnya memang blog DUNIA sesawangku bakal di delete.. Oh, tidak... Tapi kenapa?



Ada kesalahan dalam ejaan di situ.. Eh, ada ke? 
Takda la bukan kesalahan ejaan lor tapi kesalahan perkataan. Sebenarnya En. Sesawangku tersilap letak je. Bukan ""Blog DUNIA sesawangku Sudah Tidak Wujud Lagi"" tetapi Blog DUNIA sesawangku akan berhenti rehat buat sementara waktu..


Berhenti rehat? Tapi kenapa?

Nak tau sebab apa?

Sebab-sebabnya adalah :
  1. En. Sesawangku sebok dengan assignment yang hampir-hampir membuatkan otak tak dapat nak berfikir lagi.. Oh tidak, jangan tinggalkan daku.. "see see.. korang tengokkan.. ayat yang En. Sesawangku ne pon dah macam orang gila meroyan nak lari dari hospital T. Rambutan je.. Huhu~~
  2. Disebabkan cuti kuliah @ cuti mid sem 2 minggu maknanya En. Sesawangku tidak dapat nak meng"online"kan blog ne.. Hal ini kerana dekat kampong takde wifi.. Berokbandku telah dibawa lari oleh saudaraku ke Genting Highland. Maka dengan itu terpaksarela la  diri ini berhenti rehat seketika... Skema gila ayat ! KAU ADA?
  3. En. Sesawangku masih lagi dalam dilema.. Angkara batok-batok yang sudah hampir-hampir membuatkan diri ini lemah menahan kesakitan.. Ayoo, batok pon dilema ka? Choyyy~~ MAMPU?

Berhenti jap.. IKLAN~~

Ttibe je ada moto lalu.. Rupa-rupanya masih ramai pelajar yang tak balik kampong lagi. Ingatkan aku sorang je yang masih setia menunggu DPP TM ne. Bermonolog sendirian.. Eh, kalau dah namanya monolog, mesti la sendirian takkan berdua bersama kot.. Hoho~~


Banyak la alasannya lagi.. Mata dah ngantuk ne.. Lagipon sorang-sorang dekat cafe ne.. Seram sejuk je badan aku ne.. Banyak betol bunyi.. Dah macam nak halau aku balik masok bilik je.. Eh, kenapa kaki aku ne sejuk je.. Ada apa-apa ke ne? 

Untuk pengetahuan anda semua.. Aku rasa kat cafe ne macam anda makhluk lain yang dok perhatikan aku je.. Aku pandang kiri kanan depan belakang takde siapa-siapa pon tapi yang peliknya kenapa kaki aku rasa macam ada angin je ne.. Ayoo.. 

Dengar kata banyak peristiwa aneh yang pernah berlaku di dalam DPP aku ne.. Tapi apa ye? Biarlah ia menjadi satu tanda tanya buat anda semua.. Hehehehe~~


Lepas habis cuti, insyaAllah 10hb En. Sesawangku sambong balik ye.. 


Nota kaki : aku dah rasa lain macam je ne.. Kakiku sudah semakin sejuk ne.. Ayoo, ama apa tolong aku.. Huhuhu~~



Kalau suka boleh la follow dan like fan page saya tu okey.. Terima kasih kerana sudi berkunjung dan membaca... Sayang korang ketat-ketat.. Muahahaha =)

12 orang melatah:

SYUHADA said...

aiceceh..syg no ang dgn uum kan..(haruslah~)hehe

peyansanstaro said...

Harus la cik syuhada..
Hehee~~=)

sha my heart said...

Tajuk gempak. Haha~

Rahsia tu biarlah penghuninya sahaja yg tau. Hihi~

Selamat bercuti dan dapat tengok anak saudara =)

sha my heart said...

take ur time and enjoy this coming holiday =)

shida'R said...

hehee..jdkn assgmnt seiring dgn bloging..hehe..sntiasa skong peyan walu peyan xde hehee..

CikguShikin said...

hehe..macam tu la saya dulu..tp dulu takde broadband walaupun kt kampung dapat line..sabar la ye

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
peyansanstaro said...

KAK SHA : berehat smbil buat asgment.. haha=)

peyansanstaro said...

KAK SHIDA : Terbaik =)

peyansanstaro said...

CIKGU SHIKIN : Tu la sabor je la..
Huhuhuhu~~=P

peyansanstaro said...

CIKGU SHIKIN : Tu la sabor je la..
Huhuhuhu~~=P

Hanif said...

sabar yek...

SINI BACA LAGI